4400 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op rd2602
en, de ene app zegt 5+2 week aan. de andere 6+3. hoever ben ik dan????
wan ...
Mijn laatste menstruatie was 17 januari en ik heb ook een lange cyclus van gemiddeld 32 dagen. Ik zit nu op 5+4. Dus denk dat jij ook ongeveer zover bent.
8 maanden geleden
Reactie op rd2602
en, de ene app zegt 5+2 week aan. de andere 6+3. hoever ben ik dan????
wan ...
Die berekening van 6+3 gaat uit van de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar dat werkt alleen met een regelmatige cyclus van 28 dagen.
Jij kunt dus beter met de datum van je eisprong rekenen, en daar dan 2 weken bij optellen. Je bent dan dus ongeveer 5+2 inderdaad. De precieze termijn hoor je bij je termijn echo.
8 maanden geleden
Vandaag weer super onzeker omdat ik niet misselijk wakker ben geworden zoals afgelopen dagen 🫣 heb een nu een vroege pretecho geboekt volgende week bij 6 weken. Wil echt weten of er dan iets meer te zien is dan een leeg vruchtzakje 🥹 maar kan zomaar dat ik het morgen weer annuleer 🫢🙄 word gek van mezelf 😫
8 maanden geleden
Reactie op Suuuzle
Vandaag weer super onzeker omdat ik niet misselijk wakker ben geworden zoal ...
Ik voel je, hier precies hetzelfde! Bij elk pijntje denk ik dat er iets mis is en als ik niets voel denk ik hetzelfde 😵💫 Erg vermoeiend al die gedachten. Ik probeer echt tegen mezelf te blijven zeggen dat het goed is en positief te blijven. Ik ben bijna 6 weken zwanger en 14 maart een echo.
Succes!
8 maanden geleden
Reactie op Luna1992
Ik ben nu 6 weken en 2 dagen, heb totaal nog geen klachten op af en toe een ...
Ik vandaag 6 weken. Heb ook echt weinig klachten, af en toe wat buikkrampen. Het enige wat ik echt merk is dat ik het zwaarder heb tijdens het sporten. Moeilijk om aan toe te geven 🥲
8 maanden geleden
Reactie op Luna1992
Ik ben nu 6 weken en 2 dagen, heb totaal nog geen klachten op af en toe een ...
Ook 6+2, op af en toe wat krampjes na eigenlijk weinig last. Ja vermoeidheid maar dat had ik al van de Zumenon. En na het eten iets misselijk maar geen last van. 😅
8 maanden geleden
Reactie op Helloitsdaan
Ik voel je, hier precies hetzelfde! Bij elk pijntje denk ik dat er iets mis ...
Heel herkenbaar! Ik probeer het los te laten maar is zo moeilijk! Blijf mezelf herinneren dat het geen nut heeft om eerder een echo te doen, omdat dan misschien het hartje nog niet klopt en je daar alleen maar onzekerder van wordt. En dat ik liever slecht nieuws bij de verloskundige hoor dan bij een pretecho..
Maar snap het zo goed als je toch eerder een echo laat maken! Deze dagen duren zo lang en met elk dingetje dat je wel/niet voelt groeit die onzekerheid
8 maanden geleden
Reactie op Evanna
Ik heb vandaag eindelijk weer een goede werkdag, kan me redelijk focussen. ...
Ah fijn zeg! Spannend morgen, voor je het weet is het zover! Ik heb vandaag echt alles behalve een productieve dag. Ben moe, licht in m’n hoofd en voel me gewoon echt brak haha, hopelijk gaat het snel weer beter.
8 maanden geleden
Reactie op maria26971
Ah fijn zeg! Spannend morgen, voor je het weet is het zover! Ik heb vandaag ...
Ja echt de laatste uurtjes nu! 🙏🏻
Dat brakke gevoel herken ik ontzettend, dat heb ik echt 2 weken gehad! Vandaag dus voor het eerst weer een beetje focus. Beetje mild zijn met jezelf ❤️
8 maanden geleden
Reactie op Evanna
Ja echt de laatste uurtjes nu! 🙏🏻
Dat brakke gevoel herken ik ontzettend ...
Nou dat geeft hoop! 😊 Hoeveel weken ben je nu?