4400 Reacties
vor 8 Monaten
Ik ben zwanger van mijn tweede kindje na ICSI behandeling. Nu 6+2. Gebruik nog steeds estradiol en utrogestan. Zo spannend… 7 maart echo in het ziekenhuis en 20 maart bij de verloskundige. 🤞🏻🤞🏻doe ook mee aan moeders voor moeders, mooi om iets terug te kunnen doen.
Veel geluk allemaal 🍀🤞🏻💪🏻
vor 8 Monaten
Hoi allemaal,
Mijn naam is Cynthia en ik ben in verwachting van ons eerste kindje. Hebben meer van jullie ook met name last van misselijkheid ‘s avonds? Ik voel me op de dag eigenlijk wel prima. Wat vermoeid en lichte hoofdpijn af en toe maar ‘s avonds word ik heel misselijk en moet ik ook overgeven. Ben benieuwd of meer vrouwen dit herkennen?
vor 8 Monaten
Reactie op cynthia1515
Hoi allemaal,
Mijn naam is Cynthia en ik ben in verwachting van ons eerste ...
Hoi Cynthya, gefeliciteerd 😊. Ik ben (nog) niet zo misselijk dat ik moet overgeven, maar ben ook in de middag en avond misselijke dan in de ochtend! Hoop dat het snel overgaat! Hoeveel weken + dagen zwanger ben je nu?
vor 8 Monaten
Reactie op cynthia1515
Hoi allemaal,
Mijn naam is Cynthia en ik ben in verwachting van ons eerste ...
Goedemorgen!! Ik heb dit ook. Gelukkig niet met het daadwerkelijk overgeven, maar savonds ben ik ook misselijker dan in de ochtend!
vor 8 Monaten
Pfff weer zo slecht geslapen vannacht. Vorige week had ik dit elke nacht, deze week ging het eigenlijk net zo goed. Maar heb het gevoel dat ik weer elk uur op de klok gezien heb. Geen idee ook waar het aan ligt, behalve dat ik super lang koude voeten heb die maar niet opwarmen. Nu ben ik moe en moet ik de hele dag werken 😴😴😴
vor 8 Monaten
Hier ook weer ontzettend slecht geslapen. Gisterochtend rond 8 uur weggegaan richting werk en ik kwam er rond 23 uur weer in ivm afscheid van leidinggevende.
Ik denk dat het iets te veel van het goede was en daardoor lukte het slapen ook niet erg goed. Vanmiddag de eerste echo met 6+2. Ontzettend spannend na 2 miskramen..
vor 8 Monaten
Reactie op Lyd123
Zo herkenbaar ik had een hele slechte droom gelukkig vlak voor de wekker gi ...
Zo vervelend! Maar inderdaad ergens wel fijn dat het niet midden in de nacht was. Dromen doe ik niet eens echt, dat heb ik normaal wel. Maar toch een soort van piekeren in de nacht ofzo waardoor ik dan wakker lig?
vor 8 Monaten
Reactie op Suuuzle
Ah balen he 😅 Maar bijna weekend 🫶🏼
Kouden handen en voeten heb ik ook ...
Ja precies, nog even volhouden en na het werk meteen naar bed 🤭
Ga ook maar eens fleece sokken aanschaffen. Heb altijd wel last van koude handen en voeten, maar nu tijdens de zwangerschap lijkt het echt extremer!
vor 8 Monaten
Mijn misselijkheidsgevoel komt en ga. Is wisselend. Alleen wel mega zere borsten maar dan ga ik voor naar bed gaan inder een heerlijke warme douch vooral dat de water op mijn borsten spuit dan kan ik een goede nacht maken zonder pijnlijk borsten. Net of die hete water het wat af laat zakken.
vor 8 Monaten
Pfff sinds gister licht roze bloedverlies. Ben zo verschrikkelijk bang nu. Afgelopen nacht ook gedroomd over een miskraam hier door 🥺😭