4390 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op hurmy

Jaa ik ben mij er bewust dat als het er goed uit ziet met 6 weken, dit geen ...
Het liefst zou ik ook al met die 6 weken willen hoor! Ondanks idd dat het nooit helemaal zekerheid is. Was het toen je eerste echo met 8+5?

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Het liefst zou ik ook al met die 6 weken willen hoor! Ondanks idd dat het n ...
Jaa toen was het mijn eerste echo van die zwangerschap. Was eind oktober vorig jaar, uiteindelijk in november met medicatie alles opgewekt. Ergens wel bijzonder wat nu eind oktober uitgerekend. Vind ik ergens wel een mooie gedachte. Als je graag eerder een echo wilt, mag je daar altijd om vragen toch?

9 maanden geleden

Reactie op hurmy

Jaa toen was het mijn eerste echo van die zwangerschap. Was eind oktober vo ...
Ook heftig meteen bij zo’n eerste echo meteen zo’n bericht krijgen. Ik heb in december de miskraam gekregen, ook opgewekt met medicatie. Ging om een tweeling. Heb wel met de assistente besproken om eerder een echo te maken maar zij hield wel vol aan die 7-8 weken. Zou beter zijn..

9 maanden geleden

🙋🏼‍♀️

9 maanden geleden

wie blijft er ook nog elke dag een testje doen? 🙈 ik merk dat ik weer een soort bevestiging krijg van hoe donkerder het streepje elke keer wordt.. vandaag ook 2-3 weken op de clearblue en dat geeft dan zon goed gevoel. Maar blijf er wel zo mee bezig de heletijd 🥺

9 maanden geleden

Reactie op SanneD1992

wie blijft er ook nog elke dag een testje doen? 🙈 ik merk dat ik weer een ...
🙋🏼‍♀️

9 maanden geleden

Reactie op SanneD1992

heb gister besloten dat het de laatste was hahah 3 dagen na nod en een mega knaller. donkerder kan niet dus kan wel blijven testen maar heeft toch geen zin. 1e echo is hier 6 maart en dat zij. nog lange weken/dagen.. ik ben dan volgens eigen berekening 7+3 ze wilde eigenlijk liever die week er voor al ivm miskramen. maar ze hadden dan geen plek meer 😭 maar goed als ik het haal tot die tijd heb ik wel vertrouwen. miskramen waren allemaal vroeg. heel erg spannend allemaal!

9 maanden geleden

Reactie op SanneD1992

Ik de vorige zwangerschap wel, maar deze niet. Ik heb vanochtend wel een clearblue gedaan zodat ze maar op zijn. Stond 2-3 weken terwijl ik dacht dat er 3+ zou staan. Meteen stress. Na even googelen klopt de 2-3 weken wel. Loslaten en vertrouwen maar weer 😂

9 maanden geleden

Reactie op SanneD1992

Ik doe om de dag, en ga proberen er nu wat langer tussen te laten. Testen zijn van 8dpo t/m 15dpo (vandaag). Heb 3 miskramen gehad dus vind het erg fijn om het streepje op te zien lopen. Nog 2 weken tot mijn echo 🤞🏻

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ook heftig meteen bij zo’n eerste echo meteen zo’n bericht krijgen. Ik heb ...
ik denk dat de gynaecoloog ook wil wachten tot 7 a 8 weken omdat er soms met 6 weken nog niet veel te zien is.. bij ons 1e kindje was de 1e echo met 6 weken en de dokter zak geen vruchtje enkel een leeg eitje, een week later moeten terugkomen en toen was er een kloppend hartje te zien 🥰

9 maanden geleden

dit zijn mijn testen.. ik weet ook gewoon dat ze nog donkerder kunnen dus miss is dat ook wel dat ik dat weer wil halen 🙈

9 maanden geleden

Ik ga ook 7 maart! Vandaag mijn NOD maar ik ben nu 5 weken vanwege een lange cyclus… dus dan zou ik volgens alle berekeningen precies 8 weken zijn op 7 maart. Symptomen nu vallen nog mee - slecht slapen, moe (vooral tussen 4-7 in de middag), wat krampjes en heel af en toe wat misselijk. Testen lopen mooi op! Nog geen knaller gehad maar wel een steeds donkerdere lijn. Ik blijf ook testen hoor tot ik knallers heb 🫣 ik vind de bevestiging ook fijn. Hebben jullie het al met anderen gedeeld?

9 maanden geleden

Hooii, ik hoor er nu ook sinds vandaag bij🤰🏼 4 weken en 2 dagen nu🫣

9 maanden geleden

Dit was mijn test, positiever dan dit kan dit niet! Heel spannend🫣 het zit misschien ook tussen mn oren, maar ben gelijk wat misselijk😅

9 maanden geleden

De knaller komt hier steeds dichterbij 🫣

9 maanden geleden

Hier 4+2! Temperatuur daalt al een paar dagen, is dat herkenbaar? Testen lopen juist elke dag op. Zo spannend! 1e echo 15 maart, wat duurt dat nog lang zeg.🫠

9 maanden geleden

Vandaag met mijn 2e plasje een positieve test 😍 realiseer me dat het nog heel vroeg is maar hoop zo dat het goed gaat nu 🤞🏼🍀 Vorig jaar in juli een vroege mk met 5 weken dus ben nog beetje voorzichtig met blij zijn. 29 oktober zou mijn datum zijn 💕 dan zouden we 3 schorpioentjes in huis hebben. Mijn vriend en ik beide schorpioen haha ☺️ en ons eerste kindje!

9 maanden geleden

Even m'n gevoel kwijt. Iets in mij wilt gewoon niet geloven dat ik zwanger ben, liefste test ik iedere dag/ieder uur! Ik word er gewoon een beetje onzeker van. Iemand anders ook last van?

9 maanden geleden

Reactie op Serena612

Even m'n gevoel kwijt. Iets in mij wilt gewoon niet geloven dat ik zwanger ...
Ik kan het ook echt nog niet geloven 🙈 Ruim 1,5 jaar bezig geweest en iets te veel negatieve testen gezien in die periode denk ik 🫠

9 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Ik kan het ook echt nog niet geloven 🙈 Ruim 1,5 jaar bezig geweest en iets ...
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben, misschien dat het gevoel na een echo (bevestiging) weg gaat. En dat het alleen nog maar blijdschap is 🥰