4391 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Serena612

Fijn te lezen dat ik niet de enige ben, misschien dat het gevoel na een ech ...
Ik denk dat ik pas echt gerust ben na een goede termijnecho en nipt-test. Maar ik heb mij wel voorgenomen om nu ook te genieten van het feit dat ik zwanger ben. Lukt alleen nog niet omdat ik het nog niet geloof 🙃

9 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Ik denk dat ik pas echt gerust ben na een goede termijnecho en nipt-test. M ...
Ja ik ga er ook van genieten, misschien ook hardop uitspreken 'ik ben zwanger' dat het wat meer echt wordt. Misschien helpt dat ook haha (-:

9 maanden geleden

Op Valentijnsdag positief getest, ik geloofde het niet dus heb er 4 gedaan hahaha. 15 februari nog een Clearblue test gedaan en toen durfde ik het pas te geloven haha. 22 oktober uitgerekend ❤️

9 maanden geleden

Reactie op Serena612

Even m'n gevoel kwijt. Iets in mij wilt gewoon niet geloven dat ik zwanger ...
Ik herken het helemaal. Ik durf bijna niet blij te zijn of te genieten maar ik ga het toch proberen 🤰🏻

9 maanden geleden

Hallo! Ook ik mag mij legaal aansluiten bij dit groepje volgens de berekeningen! Ik he onwijs vroeg getest, wegens een aantal feestjes haha. Ik op 28 oktober uitgerekend. Spannend hoor! 🥰

9 maanden geleden

Ik mag mij hier ook aansluiten! Ik ben er vroeg bij omdat mijn man voor een week naar het buitenland gaat

9 maanden geleden

Ik wil mij hier ook graag aansluiten! Volgens de laatste menstruatie 23 oktober uitgerekend. 12 maart hebben wij de eerste echo. Vind het echt heel leuk maar ook spannend!

9 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Ik wil mij hier ook graag aansluiten! Volgens de laatste menstruatie 23 okt ...
Ah dan lopen wij gelijk! Ik ben ook de 23e uitgerekend en heb de 11e een echo!

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ah dan lopen wij gelijk! Ik ben ook de 23e uitgerekend en heb de 11e een ec ...
Ohh dat is heel leuk! Voor jou ook de eerste keer?

9 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Ik wil mij hier ook graag aansluiten! Volgens de laatste menstruatie 23 okt ...
Ik ben ook de 23ste uitgerekend! 8 maart echo

9 maanden geleden

👋👋

9 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Ohh dat is heel leuk! Voor jou ook de eerste keer?
Nee dat niet! Ik heb een zoontje van even ruim 2,5 jaar en in december een miskraam gehad. Wel weer spannend dus! Jouw eerste dus begrijp ik? 🥰

9 maanden geleden

Ik mag gelukkig ook aansluiten alleen besef het nog niet heel goed en vind het erg spannend. Volgens mijn berekeningen 24 oktober uitgerekend 🫶🏼

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Nee dat niet! Ik heb een zoontje van even ruim 2,5 jaar en in december een ...
Ohh dan snap ik dat het weer heel spannend is. Duimen dat dit keer alles goed blijft gaan! Voor mij is het de eerste keer, dus vind het zeker spannend haha

9 maanden geleden

Ik ben als het goed is 24 oktober uitgerekend! Heb het gister mijn vriend verteld door ‘een ovenschotel’ te maken 😂🥰

9 maanden geleden

Ik ben volgens flo 28 oktober uitgerekend, gisteren eerste liccht positieve test en vandaag ga ik het mijn vriend vertellen. Want nu heb ik een duidelijke test! Super spannend allemaal, dit is mijn eerste zwangerschap. Hopelijk gaat het allemaal goed!

9 maanden geleden

Aller eerste, iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Mijn nod was 14-2 en gaf 1-2 aan. Dus rond 23 oktober schat ik zo. Het is ons 2e kindje. Eerste kindje is met 4 maanden en 4 dagen overleden op 5 Jan 2023 aan een hersenziekte. Dus het is erg spannend allemaal.

9 maanden geleden

Na twee jaar proberen voor ons eerste kindje in oktober een vroege miskraam gekregen. Nu vier maanden later weer zwanger. Ik hoop dat ik het gevoel los kan laten dat het fout gaat 🙏🏻.

9 maanden geleden

Reactie op EW

Na twee jaar proberen voor ons eerste kindje in oktober een vroege miskraam ...
Lastig he.. voor ons ook eerste kindje. En juli miskraam. Zo bang dat het misgaat, durf amper te bewegen 🥹 bang dat het loslaat. Tijd kan nu niet snel genoeg gaan 😅

9 maanden geleden

Hier rond 22 oktober uitgerekend. Heb 2 kinderen en een stilgeboren kindje met 16 weken na een slechte NIPT in Oktober. Heb al wel wat lichte kwaaltjes, zoals vermoeidheid, rommelde darmen, krampjes... lijkt net of het sneller gaat omdat ik begin oktober bevallen ben. Wel spannend maar ik probeer het positief te blijven bekijken.