4391 Reacties

9 maanden geleden

Voorzichtig meld ik me hier ook. Donderdag getest en vanochtend weer, de test is duidelijk opgelopen, en dat was de vorige keer niet. Toch vertrouw ik het nog niet helemaal tot ik een echte knalstreep zie staan denk ik 馃槄. Dinsdag mag ik weer van mezelf testen.

9 maanden geleden

Vanmorgen heb ik m鈥檔 laatste testje gedaan. Vandaag was m鈥檔 offici毛le testdatum na mn TP van 2 februari. Test is goed positief. Nog steeds geen mega knaller, maar ik heb nu rust! Nu aftellen tot de eerste echo! 馃グ

9 maanden geleden

Ik meld me ook heeeeel voorzichtig, vanochtend op 9 DPO een knaller van een early test. Wist het al wel van zelfde symptomen als vorige zwangerschap (MK met ruim 11 weken) en die daarvoor (zoontje). Heel spannend allemaal, het is nog zo vroeg ook maar duim voor ons allemaal 馃グ馃グ

9 maanden geleden

Ik meld mij ook voorzichtig. Woensdag voor het eerst positief getest en verwacht dat de uitgerekende datum rond 25 oktober zal zijn. Wij hebben een dochter van ruim 3 en afgelopen november helaas een miskraam gehad. Hopelijk nu meer geluk馃榿

9 maanden geleden

Als het goed is rond 26 oktober uitgerekend! Voor ons is dit ons 2e kindje mijn zoontje is bijna 3. Vind het deze keer wel veeeeel spannender, mega bang dat het mis gaat (had ik niet tijdens mijn vorige zwangerschap)

9 maanden geleden

De tijd kruipt echt voorbij, is het al 11 maart? 馃槀

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

De tijd kruipt echt voorbij, is het al 11 maart? 馃槀
Ik heb dan ook m鈥檔 eerste echo! Duurt nog zoooo lang 馃槄

9 maanden geleden

Reactie op lvo1821

Ik heb dan ook m鈥檔 eerste echo! Duurt nog zoooo lang 馃槄
Nou echt hoor! Voor m鈥檔 gevoel ben ik al maaaaaanden zwanger 馃槀 Weet het net een week, haha.

9 maanden geleden

Met hoeveel weken doen ze meestal eerste echo? Kan dat al met 6,5 week? Ga op vakantie en zou liefst wel daarvoor willen 馃槄 (Al moet ik eerst de 6 weken nog halen 馃ス馃馃徏)

9 maanden geleden

29 oktober! Vandaag positieve getest. Zwanger van de 2e! Zo spannend weer!

9 maanden geleden

Ik sluit aan! Gisteren een eerste voorzichtige positieve test gehad. Moet woensdag pas ongesteld worden, maar voor de zekerheid getest i.v.m. feestje. Tot mijn verbazing al een licht streepje te zien en ook een oploop naar vandaag! 30 oktober is mijn voorlopige uitgerekende datum.. Blijf voorzichtig blij tot de NOD, maar ook daarna nog.. ivm twee miskramen vorig jaar. Toch weer goede moed馃崁馃崁馃崁

9 maanden geleden

ik meld mij ook! 24 oktober uitgerekend! 馃ス afgelopen woensdag 1e positieve test, daarna elke dag een test gedaan en de streep wordt steeds donkerder 馃槏 Super blij !

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Met hoeveel weken doen ze meestal eerste echo? Kan dat al met 6,5 week? Ga ...
Ja dat kan zeker! Gewoon even aangeven 馃槃

9 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 20okt na ruim twee jaar proberen een miskraam en ons IUI traject eindelijk zwanger! 馃ぉ馃檹馃徎 Wat een blijdschap maar ook wat spanning ik kan niet wachten op de eerste echo !

9 maanden geleden

Gisteren heel lichte positieve test. Even onzeker na missed abortion afgelolen november waarbij slecht opliep. Nu 2 dagen na NOD al net zo duidelijk als toen pas na een week. Dus ik sluit aan, uitgerekende datum 25 oktober! Nu proberen te genieten! 馃グ

9 maanden geleden

Ik zit echt in een mentale strijd met mezelf. Deze zwangerschap voelt zo goed in vergelijking met m鈥檔 laatste (dat werd een miskraam) dat ik bang ben dat ik mezelf voor de gek houd omdat het zo goed voelt? Snapt iemand wat ik bedoel 馃槀 Heb ook geen klachten terwijl ik dat met m鈥檔 vorige zwangerschappen wel had. Ik probeer echt te vertrouwen maar dat duiveltje op m鈥檔 schouder probeert steeds roet in het eten te gooien.

9 maanden geleden

Reactie op Rettie

ik meld mij ook! 24 oktober uitgerekend! 馃ス afgelopen woensdag 1e positieve ...
Ohh heel leuk! Ik ben ook 24 oktober uitgerekend馃槆 had woensdag dat ik later was in mn menstruatie, en grapte toen dat 24-10-24 wel vet zou zijn. Mijn beste vriendin heeft een zoontje van 22-10-22. Had uiteindelijk vrijdag getest en was gelijk positief 馃馃構 ik vind het wel spannend en heb oprecht ook al wel wat kwaaltjes

9 maanden geleden

Uit mijn berekening ben ik ook 24 oktober uitgerekend haha! 27 februari de 1e echo. Denk niet dat ze dan al kunnen zien hoe ver ik echt ben, maar zou wel een leuke datum zijn idd 24-10-24 鈽猴笍

9 maanden geleden

Reactie op Bowie1997

Uit mijn berekening ben ik ook 24 oktober uitgerekend haha! 27 februari de ...
Ik heb ook een zoontje 21-09-21 toen dacht ik de 2e 23-05-2023 maar dat werd 26-5 馃槀 wie weet dit jaar weer

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ik zit echt in een mentale strijd met mezelf. Deze zwangerschap voelt zo go ...
Begrijp je heeeeel goed! Hoop dat we snel van die angst af zijn 馃崁馃馃徏