4399 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Jolisa99

Ohh heel leuk! Ik ben ook 24 oktober uitgerekend😇 had woensdag dat ik late ...
wat toevallig! Ja leuke uitgerekende datum zeker, maar ga ervan uit dat het niet precies op die dag komt . haha leuk hoor ! ik heb ook al kwaaltjes, moe, last van me rug, beetje misselijk en me darmen ook.

9 maanden geleden

Ik sluit me graag aan! Als het goed is 27 okt uitgerekend. Ik zit nu op 4+1 en heb 21 maart de eerste echo. Zo lang wachten nog..

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Begrijp je heeeeel goed! Hoop dat we snel van die angst af zijn 🍀🫶🏼
Ik hoop het ook! Heb sinds m’n positieve test ook al krampen alsof m’n menstruatie eraan komt. Word er gek van 🥲

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ik hoop het ook! Heb sinds m’n positieve test ook al krampen alsof m’n mens ...
Vervelend he, maakt je zo bang. Ik kreeg net ineens erge buikpijn (steken), denk gelijk het ergste 😥 terwijl ik vanochtend nog zo blij was dat ik misselijk was 🫣 rollercoaster is het 🥵

9 maanden geleden

Daar mag ik me bij aansluiten! 23 oktober uitgerekend tot nu toe en 5 maart de eerste echo!😍

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Vervelend he, maakt je zo bang. Ik kreeg net ineens erge buikpijn (steken), ...
Buikpijn bleek trouwens gewoon lucht te zijn in mn darmen 🤭🤣

9 maanden geleden

Ik sluit me ook aan! Waarschijnlijk uitgerekend op 29 oktober, 12 maart mijn eerste echo! Spannend🥰

9 maanden geleden

ik sluit me ook aan! uitgerekende datum 26 oktober 😊 8 maart eerste echo! 🍀

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Buikpijn bleek trouwens gewoon lucht te zijn in mn darmen 🤭🤣
Hahahaha, herkenbaar! Gisteren iets te pittig gegeten, vanochtend mega krampen. Gelukkig ging dat weer weg. Nu is de menstruatiepijn er nog. Fijn dat je lucht geklaard is 😂

9 maanden geleden

Uitgerekend 25 oktober en 12 maart eerste echo. Heel spannend, gezien ik in oktober een miskraam heb gehad..

9 maanden geleden

Hier volgens de eerste betekening 27 oktober.. gisteren na een hele ochtend misselijk te zijn geweest getest in de middag en heeeel licht positief. Misselijkheid is vandaag weer over en eigenlijk geen klachten dus ben behoorlijk in onzekerheid of het wel goed is.. morgenochtend maar een nieuwe test doen…🤞🏻 Succes allemaal!!

9 maanden geleden

Ik sluit me graag aan! Waarschijnlijk uitgerekend op 23-10-24. 13 maart de eerste echo gepland. Super spannend en kan niet wachten! Hopelijk gaat het goed allemaal daarbinnen. 🥰

9 maanden geleden

Ik ben trouwens ook zo blij dat ik in de zomer zwanger mag zijn! Is naar mijn idee toch wat makkelijker met kleding 😊 én genoeg vitamine d haha. Hebben meer van jullie dit ook?

9 maanden geleden

Reactie op Kinderwensin2024

Ik ben trouwens ook zo blij dat ik in de zomer zwanger mag zijn! Is naar mi ...
Ja heerlijk! Lekker in jurkjes rondlopen! 😍

9 maanden geleden

volgens eigen berekening uitgerekend op 21 oktober van tweede kindje. dus ik sluit hier graag aan!

9 maanden geleden

Ik ben trouwens ook zo blij dat ik in de zomer zwanger mag zijn! Is naar mi ...
Nou ik ben wel blij dat ik dan niet hoog zwanger ben en ik hoop ook niet dat we een warme nazomer in september krijgen 🥵 Maar ik houd ook niet zo van jurkjes 😉 En voor de verlof maanden ook niet de lekkerste maanden 🙈 Van mijn dochter was ik eind maart uitgerekend. Dat vond ik echt heerlijk. Lekker in de lente aan de wandel 😊

9 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Nou ik ben wel blij dat ik dan niet hoog zwanger ben en ik hoop ook niet da ...
Haha, ik heb hiervoor twee miskramen gehad (uitgerekend in maart en juli) en toen was ik zo blij dat ik verlof in het voorjaar / zomer zou hebben. Nu moet ik er echt aan wennen dat het inderdaad een herfstkindje gaat worden. Zie me al gaan door weer en wind aan de wandel 😂😂 Ach, luxe probleem. Allang blij dat het ons weer gegund is en hopelijk blijft deze plakken🩷

9 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Nou ik ben wel blij dat ik dan niet hoog zwanger ben en ik hoop ook niet da ...
eens! mijn zoontje is van april en bij hem heb ik echt uuuren gewandeld in het voorjaars/zomer zonnetje. kijk er ook minder naar uit om nu de nachten in de kou te moeten doen 😅

9 maanden geleden

Ik sluit me graag aan! Waarschijnlijk uitgerekend op 23-10-24. 13 maart de ...
Oohh wat spannend😇

9 maanden geleden

Hoi dames, allereerst gefeliciteerd 🤍 Ik sluit me graag bij de groep aan. Ben zwanger van ons eerste kindje en 24 oktober uitgerekend. Heb maandag 11 maart de eerste echo. Allemaal heel leuk, spannend, emotioneel, er gaat van alles door me heen. Heel veel last van brandend maagzuur de gehele dag door, naast de lichte krampjes afgelopen week. Jullie al bepaalde klachten?