Ik heb ook lichte krampjes/steekjes, maar niet de hele dag door. Gewoon op sommige momenten. Verder was ik de eerste dagen misselijk, maar valt dat nu mee.
Hi dames,
Gefeliciteerd allemaal! Veel verhalen gelezen, waarbij ik me kan indenken dat de prille zwangerschap voor hen extra spannend is.
Graag sluit ik me ook aan. Als alles goed mag gaan, dan verwachten wij rond 28 oktober ons derde kindje. Onze twee kinderen zijn tegen die tijd 3 en 5 jaar.
Vorige week 16-02 positieve test! Dag 29 in de cyclus. Uitgerekend 28 oktober van ons eerste kindje. Nu 4 weken zwanger dus eerste echo pas 12 maart. Heeft iemand tips voor mij hoe om te gaan met de zenuwen en de spanning met wachten tot de eerste echo? Hoe zet ik de gedachten ‘ wat als het hartje niet klopt’ uit?
Vervelend he, maakt je zo bang. Ik kreeg net ineens erge buikpijn (steken), ...
Mijn god, dat had ik gisteravond laat ook ineens. Wist gewoon even niet in welke houding ik moest zitten/liggen. Was ook gelijk bang, maar schijnt normaal te zijn...
Hebben jullie ook dat echt niks smaakt? Als in… geen zin om te eten. Gisteren mezelf moeten dwingen om te lunchen. Wel honger gevoel, maar gewoon niks trekt aan. Terwijl ik normaal echt een mega foodie ben. Het enige wat ik echt goed kan hebben is een broodje hagelslag en druiven 😂