4399 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb ook lichte krampjes/steekjes, maar niet de hele dag door. Gewoon op sommige momenten. Verder was ik de eerste dagen misselijk, maar valt dat nu mee.

9 maanden geleden

Reactie op ElizaLouise

volgens eigen berekening uitgerekend op 21 oktober van tweede kindje. dus i ...
Ik ook!

9 maanden geleden

Hi dames, Gefeliciteerd allemaal! Veel verhalen gelezen, waarbij ik me kan indenken dat de prille zwangerschap voor hen extra spannend is. Graag sluit ik me ook aan. Als alles goed mag gaan, dan verwachten wij rond 28 oktober ons derde kindje. Onze twee kinderen zijn tegen die tijd 3 en 5 jaar.

9 maanden geleden

Reactie op Len33

Aller eerste, iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Mij ...
Wat heftig!

9 maanden geleden

Vorige week 16-02 positieve test! Dag 29 in de cyclus. Uitgerekend 28 oktober van ons eerste kindje. Nu 4 weken zwanger dus eerste echo pas 12 maart. Heeft iemand tips voor mij hoe om te gaan met de zenuwen en de spanning met wachten tot de eerste echo? Hoe zet ik de gedachten ‘ wat als het hartje niet klopt’ uit?

9 maanden geleden

Ik sluit me ook graag aan! Ben naar eigen berekening 27 oktober uitgerekend. 18 maart eerste echo. Nog even geduld… 🙈

9 maanden geleden

Vandaag met een gewone test ipv een early. Ik begin er nu wel meer vertrouwen in te krijgen

9 maanden geleden

Reactie op Robsa

Vandaag met een gewone test ipv een early. Ik begin er nu wel meer vertrouw ...
Toch fijn om even te zien he! Hoever ben je?

9 maanden geleden

Begin het steeds meer te geloven 🥹 ben vandaag 14 dpo, is dit dan mijn NOD of morgen?

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Begin het steeds meer te geloven 🥹 ben vandaag 14 dpo, is dit dan mijn NOD ...
Mooie oploop! Je NOD is in principe op 14dpo (= 16 dagen na je positieve ovulatietest)

9 maanden geleden

Reactie op maria26971

Ik sluit me ook graag aan! Ben naar eigen berekening 27 oktober uitgerekend ...
De weken vliegen zo voor je neus voorbij🫣 maar ook ik tel elke dag tot het 19 maart is!

9 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Mooie oploop! Je NOD is in principe op 14dpo (= 16 dagen na je positieve ov ...
Oh ja dan klopt het inderdaad. 5 feb had ik mijn piek. Thnx 👍🏼

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Toch fijn om even te zien he! Hoever ben je?
Ik had gisteren mijn NOD

9 maanden geleden

Reactie op Bowie1997

Uit mijn berekening ben ik ook 24 oktober uitgerekend haha! 27 februari de ...
Ik ben waarschijnlijk ook 24 oktober uitgerekend! Heb 14 maart de eerste echo 😊

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Vervelend he, maakt je zo bang. Ik kreeg net ineens erge buikpijn (steken), ...
Mijn god, dat had ik gisteravond laat ook ineens. Wist gewoon even niet in welke houding ik moest zitten/liggen. Was ook gelijk bang, maar schijnt normaal te zijn...

9 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ik ben waarschijnlijk ook 24 oktober uitgerekend! Heb 14 maart de eerste ec ...
Mijn eerste echo zou 19 maart zijn, ben 24 oktober uitgerekend en ongeduldig. Mijne is nu ook verplaatst naar 14 maart!!!😇

9 maanden geleden

Reactie op KVS95

Mijn god, dat had ik gisteravond laat ook ineens. Wist gewoon even niet in ...
Bij mij was het lucht 🤭 maar je raakt idd gelijk in paniek mode. Hoop maar dat het went, anders is het nog 8 maanden stressen 😂

9 maanden geleden

Hebben jullie ook dat echt niks smaakt? Als in… geen zin om te eten. Gisteren mezelf moeten dwingen om te lunchen. Wel honger gevoel, maar gewoon niks trekt aan. Terwijl ik normaal echt een mega foodie ben. Het enige wat ik echt goed kan hebben is een broodje hagelslag en druiven 😂

9 maanden geleden

Reactie op matcha_1

Hebben jullie ook dat echt niks smaakt? Als in… geen zin om te eten. Gister ...
Oohh jaa ik herken dit zoo! Ik ben daarnaast ook snel emotioneel om de kleine dingen, dus ik ging huilen omdat ik mn favo snoepjes vies vond smaken😂

9 maanden geleden

Reactie op Jolisa99

Mijn eerste echo zou 19 maart zijn, ben 24 oktober uitgerekend en ongeduldi ...
Oh wat toevallig! Dat die drie weken maar snel om mogen vliegen!