4400 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Bij mij was het lucht 🤭 maar je raakt idd gelijk in paniek mode. Hoop maar ...
Ja ik heb steeds last van diarree 🫣😩 Daarna was het gelukkig ook weer over. Hoop me na de eerste echo wat zekerder te gaan voelen.

9 maanden geleden

Reactie op KVS95

Oh wat toevallig! Dat die drie weken maar snel om mogen vliegen!
Echt hee! Haha

9 maanden geleden

Ik ben vandaag thuis aan het werk en kan mij absoluut niet concentreren. Ben alleen maar met de zwangerschap bezig 🙈 Meer die hier last van hebben?

9 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Ik ben vandaag thuis aan het werk en kan mij absoluut niet concentreren. Be ...
Ik zit op kantoor (gelukkig alleen elke dinsdag) en kan mijn hoofd er ook niet bij houden.

9 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Zo herkenbaar.. zit alleen maar te googlen 🤭 wil het liefst aan iedereen vertellen ook 😂

9 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Heel herkenbaar ja! Zo lastig, de tijd lijkt hierdoor ook slomer te gaan ofzo😅

9 maanden geleden

Reactie op Indy89

Ik zit op kantoor (gelukkig alleen elke dinsdag) en kan mijn hoofd er ook n ...
Hier hetzelfde, op kantoor (en ook alleen op dinsdagen, toevallig!) en echt 0,0 focus 🫨

9 maanden geleden

Reactie op matcha_1

Hebben jullie ook dat echt niks smaakt? Als in… geen zin om te eten. Gister ...
Had ik dat soms maar, heel de dag honger en overal zin in.. Zo veel trek in alles wat ik tegenkom😂

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Zo herkenbaar.. zit alleen maar te googlen 🤭 wil het liefst aan iedereen v ...
Jaaa tis zoo lastig! Ik heb het idee dat iedereen t aan mij merkt en ziet, ook omdat ik zoo onhandig ben en vergeetachtig 😂😂

9 maanden geleden

Reactie op matcha_1

Hebben jullie ook dat echt niks smaakt? Als in… geen zin om te eten. Gister ...
Hier vooral de hele dag door een vieze geur in mn neus, waardoor ik nergens zin in heb qua eten

9 maanden geleden

ik heb de heletijd dat mn buik helemaal bubbelt en trilt en plopjes en ergens doet het me denken aan de eerste schopjes maar dit kan natuurlijk nog laaaannggg niet het hartje gaat pas deze week kloppen. maar wel grappig gevoel. komt gewoon van mn darmen en dat ik helemaal winderig en ge obstipeerd ben.

9 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Herkenbaar! Maar ook merk ik dat ik echt minder scherp en alert ben. Lichaam is toch druk met iets anders bezig 😄

9 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

ik heb de heletijd dat mn buik helemaal bubbelt en trilt en plopjes en erge ...
Jaa dit heb ik ook 😂

9 maanden geleden

Dit heb ik ook 🤣 continu is het druk aan het rommelen daarbinnen en voelt het ook alsof er veel lucht in m’n buik zit wat er bijna niet uit komt

9 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ik ben nu nog uitgerekend op 20 oktober (eerste dag menstruatie op 14 janua ...
Hier exact dezelfde datum met het zelfde verhaal 😊

9 maanden geleden

Ja dit herken ik heel erg, voelt indd precies als bij de eerste zwangerschap de eerste bewegingen dat ik ga twijfelen of dat toen wel echt de bewegingen waren en niet ook gewoon m’n darmen.

9 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 27 oktiber geteld vanaf mijn 1ste menstruatue dag 15 maart een echo

9 maanden geleden

ik ben uitgerekend op de 21ste. is m'n eerste zwangerschap en ben 38. zweef vooral op die roze wolk, maar vind het stiekem ook wel spannend allemaal

9 maanden geleden

Ben nu 4 weken, uitgerekend rond 28 oktober. Ik merk wel dat ik ontzettend onzeker ben, zo ben ik bijvoorbeeld de afgelopen dagen meer moe maar merk ik dit vandaag tot nu toe minder. Ik heb af en toe krampjes in mijn buik maar vandaag ook nog niet gehad. Echter heb ik wel gevoelige borsten. Soms weet ik het even niet, 19 maart staat de eerste echo gepland.

9 maanden geleden

Ik heb al last van nesteldrang ofzo 😂 meer last van? Wil ineens alles schoon hebben en netjes 😂