6 Reacties

5 maanden geleden

Nog geen klimrek, maar wel van Iglu zo’n softplay set net besteld waar hij straks op kan klimmen en klauteren

5 maanden geleden

Reactie op bloko

Nog geen klimrek, maar wel van Iglu zo’n softplay set net besteld waar hij ...
Kunstof blokken? Leuk zag ik ook voorbij komen

5 maanden geleden

Wij hebben laatst die van Deryan gekocht via bol.com. Voor de rest geen ervaring met andere klimrekken, maar deze is prima! Ik vond de extra hendel aan de bovenkant van het klimrek en de 'extra' hendels aan de klimboog een fijn idee.

5 maanden geleden

Goodevas heeft leuke klimtoestellen. Wij gaan deze voor zijn eerste verjaardag geven (dus nog geen ervaring ermee)

5 maanden geleden

Wij hebben deze: https://www.kruidvat.nl/buxibo/buxibo-mini-houten-klimrek-klimboog-met-kussen-klimhelling-met-glijbaan/p/mp-00039360 Buxibo Mini Houten Klimrek & Klimboog met Kussen & Klimhelling met Glijbaan Het is de kleinere versie maar hij vindt het echt fantastisch. Je kan er vanalles van maken. Onder het poortje door, gaat veel staan aan het blad (zetten we als tafeltje neer), klimmen en optrekken. Wat ik zelf fijn vindt is dat je hem aan het einde van de dag op elkaar kan doen en in de hoek van de kamer kan zetten. Voelt het toch een beetje opgeruimd.

5 maanden geleden

Reactie op Mamavb2

Ja die had ik inderdaad ook gezien :) fijn!