Hier heeft ons eerste kindje koemelkallergie gelukkig bij ons tweede kindje nog geen tekenen van koemelkallergie. Als je vragen hebt mag je altijd stellen.
Zelf heb ik wel koemelkallergie gehad als baby/kind. Dus ik dacht misschien heeft mijn zoon dit ook. De verloskundige gaf aan dit pas te kunnen zien zodra de baby 1 maand is, niet eerder. Toch zie ik veel buikkrampjes zodra ik koemelk heb gedronken/gegeten
Hi! Wij denken dat ons zoontje (morgen 4 weken) wellicht koemelkallergie ka ...
Onze dochter huilde ontroostbaar mega veel krampjes. Eczeem in der gezichtje. Ze raakte helemaal verstopt waardoor een clisma net na de kraamweek al nodig was om haar te kunnen laten poepen. Later draaide dit om in juist veel diarree en extreem overgeven na koemelk te hebben genomen. Wij zijn naar de huisarts gegaan en hebben toen een verwijzing naar de kinderarts gehad en zo de hele molen ingegaan.
Hier een koemelkeiwitallergie. Een zeldzame vorm. Een dag na geboorte troffen we een luier vol bloed aan. Na vier dagen ziekenhuis en veel uitsluiten kwam deze allergie eruit. Het tast zijn darmen aan, waardoor er bloedingen ontstaan. Geen eczeem of andere kenmerken.
Is er iemand waarbij het ook op deze manier geuit wordt?
Ik zit nu aan een koemelkeiwitvrij dieet en hij doet het nu goed (borstvoeding). Blijft heel spannend!
Ons zoontje heeft ook koemelkallergie, wij kwamen er achter na 1,5 week. Ontroostbaar huilen, dikke voetjes handjes en oogjes ook had de kleine diaree.