14 Reacties
één dag geleden
Ik heb de Vulpes Goods Pro V2.
Erg tevreden! Ik heb zelfs meer productie dan met de huurkolf.
Voor de app hoef je het niet te doen, die werkt niet vlekkeloos dus de normale Pro zou ik adviseren ipv de V2.
Het enige nadeel is wel dat je niet goed kan zien hoeveel melk je hebt. Er kan max 150ml in en al een paar keer een overstroming gehad
één dag geleden
Reactie op Nikk7
Dankjewel! Had je ook de huur symphony? Heb al paar miskopen omdat zeniet k ...
Ik ben ook op zoek naar een goede kolf. Welke miskopen heb jij gedaan?
één dag geleden
Reactie op Vaiana2024
Ik ben ook op zoek naar een goede kolf. Welke miskopen heb jij gedaan?
Medela swing, maar was wel 2e hands gekocht en misschien ligt het daaraan.. de lola lyke en nog een andere medela .. ik heb zojuist de vulpes besteld op aanraden van hier. Hopelijk werkt die wel goed genoeg! Hij is trouwens nu in de aanbieding en bij aanmelden nog 10% extra korting misschien heb je er ook iets aan
één dag geleden
Ik heb de dubbele elektrische van Philips. Ook tevreden over. Maar de enige die ik heb geprobeerd dus ik weet niet of ik met een andere meer zou hebben. Ik kolf ook alleen af om borstontsteking te voorkomen, dus altijd na een voeding.
één dag geleden
Ik heb de medela symphony ook gehuurd, omdat de productie bij mij niet op gang kwam. Echter vond ik dat wel altijd een werkje. Kon niet comfortabel zitten en je moet altijd een stopcontact bij je in de buurt hebben.. daar kreeg ik weer stress van en stagneerde mijn productie op een gegeven moment zelfs.. dus ik wou heel graag een handsfree kolf. Ik heb nu de Evite borstkolf (die met de roze bovenkant zegmaar).
Mijn ervaring is dat de handsfree wel iets minder sterk is dan de symphony, maar voor mij is veel comfortabeler, waardoor het kolven zelf ook beter gaat. Mijn opbrengst was ook niet minder met de handsfree kolf en is gaande dagen nog altijd verbeterd. Waarschijnlijk komt dat ook grotendeels door mijn betere ontspanning.
één dag geleden
Ik heb vorig jaar ook de symphony gebruikt in het ziekenhuis ivm keizersnede. Daarna de medela freestyle flex gekocht. Een degelijke kolf die een goede opbrengst heeft. Is stil, compact, batterij gaat lang mee en kan tegen een stootje. Ook de meegeleverde accessoires zoals koeltas, kolfflesjes etc zijn heel fijn. Ik heb ook een draadloze kolf van Youha. Prijs/ kwaliteit ook goed maar heel veel onderdelen die je moet schoonmaken en minder opbrengst en meer kans op lekkage.
één dag geleden
Reactie op Nikk7
Dankjewel! Had je ook de huur symphony? Heb al paar miskopen omdat zeniet k ...
Ja ik had ook de huur symphony.
Dat de productie beter is met de handsfree kolf ligt overigens misschien ook aan de ontspanning en vrijheid ipv aan de kracht van de apparaten.
Wel echt fijn dan er zoveel verschillende standen zijn dat was bij de symphony ook niet. De Vulpes pro v2 heeft als voordeel trouwens dat hij de stand onthoud, dus maar 1 knop indrukken en staat gelijk goed.
10 uur geleden
Ik heb de Evite dubbele elektrische kolf gehaald en ben er erg tevreden over! Maar van wat ik erover hoor, lijkt die erg op de Vulpes Goods.
De Evite gaat in mijn gewone voedings-bh’s, heeft meerdere opzetstukjes (ik had de 19mm nodig), bestaat uit 4 delen die schoongemaakt moeten worden en ik kolf er ondertussen zo’n 250 ml mee. Betekent wel dat ik soms een kolf van een borst vol heb zitten, moet legen en ‘m er nog een keer op moet zetten. Daar moet je dan wel op letten.
Bekijk Evite Elektrische Draadloze Borstkolf – Handsfree & Draagbaar – BPA-Vrij – Dubbele Borstkolf – Met E-Book - Roze op: https://www.bol.com/nl/p/evite-elektrische-draadloze-borstkolf-handsfree-draagbaar-bpa-vrij-dubbele-borstkolf-met-e-book-roze/9300000139926286