11 Reacties

één maand geleden

Ik heb de Medela Swing Maxi Borstkolf Kolfapparaat Dubbele elektrische kolf met borstschelp 30mm, die is top. Zelf cupmaat 95H, deze kolf kan je zelf opbouwen in kracht door op het +je te drukken.

één maand geleden

Jaa dat kan met deze idd ook! Maar heb dus allemaal van die bulten en schijven in mijn borst en constant het gevoel van stuwing 🤣😬

één maand geleden

Reactie op RobinB122

Jaa dat kan met deze idd ook! Maar heb dus allemaal van die bulten en schij ...
Heb je al gekeken naar een ander formaat borstschelp? Ik had hetzelfde maar door een grotere schelp te kopen is het verholpen

één maand geleden

Reactie op Charissa137

Heb je al gekeken naar een ander formaat borstschelp? Ik had hetzelfde maar ...
Daar ga ik even naar zoeken idd werd online niet heel wijs dus dacht gooi eerst hier een balletje op! Bedankt! 🥰

één maand geleden

Ik heb ook de medela solo handsfree! En sinds de zwangerschap cup F 🙈. Ik kreeg stuwing en toen lukte het niet meer om te kolven, toen heb ik mijn moeder een grotere borstschelp (27mm) laten halen bij de prenatal omdat mijn borsten écht leeg moesten 😂. Sinds de grotere borstschelp geen problemen meer!

één maand geleden

Reactie op jessichuuu

Ik heb ook de medela solo handsfree! En sinds de zwangerschap cup F 🙈. Ik ...
Bedankt heb gister meteen besteld!

één maand geleden

Reactie op jessichuuu

Ik heb ook de medela solo handsfree! En sinds de zwangerschap cup F 🙈. Ik ...
Ik snap alleen nu niet hoe ik dit moet bevestigen

één maand geleden

Het is hetzelfde deel van de kolf als die er standaard bij geleverd wordt, alleen dan een groter gaatje voor je tepel. Je bevestigd hem hetzelfde

één maand geleden

Ik heb cup E/F en zweer bij de Evite. Kolf veel meer/beter dan Medela en had de Symphony gehuurd.. dat is hun duurste kolf. Kolf ineens veel meer in kortere tijd zeker als ik eerst de massage stand gebruik.

één maand geleden

Reactie op jessichuuu

Het is hetzelfde deel van de kolf als die er standaard bij geleverd wordt, ...
Jaa! Ze hebben de verkeerde gestuurd 😅 morgen nieuwe kans

één maand geleden

Reactie op RobinB122

Jaa! Ze hebben de verkeerde gestuurd 😅 morgen nieuwe kans
Oh dat is niet handig! Hopelijk lukt het kolven vandaag wel 😊