10 Reacties

vorig jaar

Hey Ik ben bij deze in peer geweest. Heel erg tevreden van! https://www.infans.be/workshop/kolfconsult Ik had een bepaalde kolf in mn hoofd en ben met een totaal andere buiten gestapt. Mijn vroedvrouw zei dat in Lummen : lief leven ook kolfconsulten doen maar dat vond ik voor mezelf wat te ver. (Regio dilsen-stokkem) Lotjez in Balen ook al veel goeie dingen van gehoord.

vorig jaar

Reactie op Vrhyn

Hey Ik ben bij deze in peer geweest. Heel erg tevreden van! https://www.i ...
Lotjez idd ook al van gehoord maar prijzig ook zie ik 🙈 lummen is wel echt dichtbij dus daar eens voor kijken, dank je!

vorig jaar

Ik dacht ook in de seizoenswinkel? Zelf wel niet geweest… ik ben erg tevreden van de Luvion handsfree… prijzig maar de moeite! Succes!

vorig jaar

Reactie op Tine 8

Ik dacht ook in de seizoenswinkel? Zelf wel niet geweest… ik ben erg tevred ...
Hier Medela maar tepels liggen volledig open en volledig rood rondom van het “zuigen”. Ben niet zo een fan van de service bij seizoenswinkel 🙈 wij hebben onze lijst bij blabloom, maar de persoon die daar de kolfconsulten doet is voor lange tijd afwezig.

vorig jaar

Reactie op Liiesbeth

Hier Medela maar tepels liggen volledig open en volledig rood rondom van he ...
Heb je dan ook niet gewoon de verkeerde maat van opzetstuk?

vorig jaar

Reactie op Liiesbeth

Hier Medela maar tepels liggen volledig open en volledig rood rondom van he ...
Aii! En ja, hier uiteindelijk zowel bij Blabloom als daar de lijst. Ik was ook net te laat voor een kolfconsult bij Blabloom.. Hmm ze hebben bij de seizoensw nu ook niet heel veel andere keuzes dan Medela en die dure andere herinner ik mij… ik heb zonder consult besteld en tot nu toe tevreden, maar ik moet in februari pas meer gaan kolven door te gaan werken… ik hopp dat je nog een consult vindt!

vorig jaar

Reactie op Kaat88

Bij mijn kolf zat zo een blad met gaten in om de maat te meten en de bijhorende verkleinstukken, misschien inderdaad een andere maat proberen?

vorig jaar

Reactie op Kaat88

Nee is al meerdere keren opgemeten. Int ziekenhuis en bij de vroedvrouw..

vorig jaar

Reactie op Tine 8

Aii! En ja, hier uiteindelijk zowel bij Blabloom als daar de lijst. Ik was ...
Hier al van geboorte aant kolven owv laag gewicht en ze komt amper bij. 11 weken en nog steeds maar 3,6kg. Was op 2 weken tijd niets bij gekomen. Nu moeten we breast Milk fortifier toevoegen aan de moedermelk. Best wel intensief elke keer kolven als zij eet. Kan enkel nog uit noodzaak de deur uit🥲

vorig jaar

Reactie op Liiesbeth

Hier al van geboorte aant kolven owv laag gewicht en ze komt amper bij. 11 ...
Snap ik. Hier ook heel veel miserie gehad. Ze kwam ook zeer slecht bij. En de borstvoeding duurde soms 1,5 à 2u. Op den duur was ik 9u30 op een dag bezig met voeden ('s nachts sliep ze door). Dan ook een periode hoofdzakelijk gekolfd. Ik had toen ook wel wat last van mijn tepels, maar die zijn gelukkig niet super gevoelig, waardoor ik nooit kloven gehad heb. Met het kolven begon onze dochter langzaam de curve te volgen (ook al zat ze onder de laagste curve). Hier bleek het probleem toch bij een te kort tongriempje te liggen, dat door verschillende mensen, waaronder ook een lactatiekundige gemist werd. Ondanks tegenadvies van de pediater bij kind en gezin hebben we het toch laten laseren. En ondertussen drinkt ze zeer vlot van de borst (4 dagen na het laseren ging het plots goed). Nu nog 15 à 20 min per maaltijd