7 Reacties

één maand geleden

Het is het beste om maar 15 minuten te kolven, langer kolven heeft geen zin. Dan kan je beter een uurtje ertussen laten en dan weer proberen. Ik kolf nu elke drie uur omdat de baby dan komt voor voeding, als je minder gaat kolven neemt je productie namelijk ook af dus hou daar rekening mee :)

één maand geleden

Wat ik merkte met handsfree kolven is dat je alsnog wel rust moet nemen en er echt even voor moet zitten, als ik teveel doe merk ik dat mn productie ook minder is tijdens t kolven dus wie weet is dat een tip!

één maand geleden

Reactie op Ilse Teske

Het is het beste om maar 15 minuten te kolven, langer kolven heeft geen zin ...
Dankje! Ja ik kolf nu regelmatiger, hopelijk was het een eendags verandering..

één maand geleden

Stress, honger, slaaptekort heeft direct invloed op jouw productie dus de opbrengst kan best per keer verschillen. Ik zou vaker kolven dan dat je kindje drinkt. Dus juist korter en vaker kolven

één maand geleden

Heb je een goed passende kolf? Ik heb gisteren een consult gehad waarbij ik verschillende heb geprobeerd, en bij sommige was mijn productie gewoon 0 😅

één maand geleden

Reactie op Anouuka

Heb je een goed passende kolf? Ik heb gisteren een consult gehad waarbij ik ...
Ja naar mijn idee wel, wel stuk minder sterk dan die gehuurde maar dat is geloof ik logisch gezien die voor de opstart was.. Net weer redelijk gekolfd dus hopelijk was het een eenmalig iets..

één maand geleden

Reactie op Happymealtje

Stress, honger, slaaptekort heeft direct invloed op jouw productie dus de o ...
Ja precies! Dankjewel