7 Reacties

15 dagen geleden

Je lichaam gaat zoch hierop aanpassen. Als je meer vraagt, gaat het meer aanmaken. Ik kolf na de ochtendvoeding ook en voor de volgende voeding geef ik hem dan 2 borsten ipv 1 en de voeding daarna heeft hij weer voldoende uit 1 borst

14 dagen geleden

Ik weet niet hoelang je doet over kolven? Hier krijgt hij ongeveer 2 flesjes en ongeveer kwartier voordat ik denk dat hij komt ga ik kolven. Kan hij daarna gelijk de fles krijgen.

14 dagen geleden

Reactie op aafke90

Ik weet niet hoelang je doet over kolven? Hier krijgt hij ongeveer 2 flesje ...
Meestal kolf ik na de ochtend voeding de borst die ik haar heb gevoed zoon 5 tot 10 minuutjes vaak 30 ml maar die ander staat dan ook op knappen dus dacht als ik die ook kolf dan heb ik meteen een avond voeding. Maar ja wil niet dat ze geen melk heeft als ze weer komt zeg maar

14 dagen geleden

Ik kolf 1x per dag na een voeding 15 minuten beiden borsten tegelijk. Bij de volgende voeding heb ik het idee dat hij gewoon genoeg binnen krijgt.

14 dagen geleden

Reactie op RobinB122

Meestal kolf ik na de ochtend voeding de borst die ik haar heb gevoed zoon ...
Je borsten zitten nooit zonder melk dus denk dat dat meevalt. Alleen uitkijken voor overproductie, dat wil je niet creëren

14 dagen geleden

Ik kolf in de ochtend voor zijn ochtend voeding, als mijn borsten te vol zitten voor mijn zoontje om lekker te kunnen drinken. Doe dan dubbelzijdig en 10-15 minuten. Leg daarna mijn zoontje aan en hij heeft ook nog prima voldoende voeding. Geen overproductie hier :)

14 dagen geleden

Ik kolf in de nacht en of ochtend. Ze drinkt dan maar 1 borst en de ander staat op knappen. Ik heb dan 100-150 ml per dag wat ik extra kolf. Ik kolf niet teveel of te lang want dan stimuleert dat weer. In de ochtend heb je vaak meer productie omdat je hebt geslapen. Dat zou je ook kunnen proberen.