12 Reacties

één maand geleden

Lijkt er idd wel op,onze dochter had het ook. Binnen een paar weken zag je er niks meer van en ze heeft nu (1.5 jaar oud) geen littekens. Net even gecheckt 😊

één maand geleden

Reactie op Kaastosti

Lijkt er idd wel op,onze dochter had het ook. Binnen een paar weken zag je ...
Dankjewel dat stelt gerust.. wel gek dat ze het een plakkertje noemen want er zit blijkbaar zo’n metalen haakje aan zie ik nu🙈

één maand geleden

Reactie op starry94

Dankjewel dat stelt gerust.. wel gek dat ze het een plakkertje noemen want ...
Ja! Vond ik ook niet zo leuk eigenlijk. Maar aan de andere kant, ergens denk ik ook niet dat ze er heel veel last van hebben want de bevalling is natuurlijk ook al ingrijpend genoeg. En plakketjes met een volle bos haar zijn natuurlijk ook wel weer zielig

één maand geleden

Ja, kan zeker van een elektrode zijn. Hebben ze tijden de bevalling ook bloed bij haar afgenomen? Daar kan het ook van zijn! Dit doen ze ook vanaf het hoofdje

één maand geleden

Reactie op mammavann

Ja, kan zeker van een elektrode zijn. Hebben ze tijden de bevalling ook blo ...
Ik durf het je niet te zeggen..

één maand geleden

Je kan altijd een partus verslag opvragen hè! Daar staat als het goed is wel in of ze een elektrode heeft gehad.

één maand geleden

Reactie op Happymealtje

Je kan altijd een partus verslag opvragen hè! Daar staat als het goed is we ...
Ja daar staat het helaas niet in.. Denk wel dat het dat was Maar hoop vooral gewoon dat ze er niks aan overhoudt..

één maand geleden

Ah dit zie ik dus op het hoofdje van ons zoontje! Ik kon het al niet plaatsen. Ons zoontje heeft een enorm grote wond op zijn hoofdje omdat de vacuümpomp is los geschoten. Ze noemde het zelfs “ontvelt”. Maar dit begint eindelijk goed te genezen, en zag dus in die cirkel kleine puntjes, maar dit zal inderdaad de elektroden zijn geweest. Hopelijk genezen hun kleine hoofdjes allemaal mooi!

één maand geleden

Hier kwam het door het doorprikken van de vliezen. Er stond een W gekrast op z’n hoofd van 3 cm 😅. Daar kan het dus ook van komen. En bij mijn 2e stonden er nagelafdrukken. Dat kwam omdat ze niet goed konden bepalen of hij in sterrenkijker positie lag of niet.

één maand geleden

Reactie op Eefje12345

Hier kwam het door het doorprikken van de vliezen. Er stond een W gekrast o ...
Wel allemaal goed genezen, geen littekens?

één maand geleden

Blijkbaar komt het nog regelmatig voor dat vrouwen niet goed word verteld wat een schedelelektrode is, het is geen plakkertje maar in feite een klein "schroefje" die in de huid word geprikt/gedraaid. Daardoor ontstaat dus wel degelijk een wondje. Vooruit,ik denk ook: als het echt nodig is...dan is het niet anders, maar toch fijn om op z'n minst goed geïnformeerd te zijn.

één maand geleden

Reactie op Eefje12345

Hier kwam het door het doorprikken van de vliezen. Er stond een W gekrast o ...
Holy dit klinkt ook echt heel heftig zeg… hopelijk geen littekens!