46 Reacties
vorig jaar
Mocht je zorgverzekering het niet vergoeden zorg dan dat je in ieder geval even wattenbolletjes, gaasjes, kraamverband, alcohol 70%, matrasbeschermers(of puppymatjes) in huis haalt. Dit is her gene wat je het meest zal gebruiken. Gaasjes niet altijd maar word weleens voor oogjes of navel reinigen gebruikt. Groetjes kraamverzorgster😘
vorig jaar
Net besteld via de zorgverzekeraar, word niet vergoed, maar schaffen het daar wel gewoon aan
vorig jaar
Ik krijg woensdag het pakket binnen vanuit mijn zorgverzekering. Van natalis geloof ik. Zal wel het meest basic pakket zijn... 🤷🏼♀️
vorig jaar
Ik had die van zilveren kruis. Werd niet vergoed omdat ik (blijkbaar) niet aanvullend verzekerd was.
Kosste uit mn hoofd 38 euro.
Omdat ik al vroeg bevallen was en ons zoontje stil geboren was heb ik eigenlijk vooral het kraamverband, de matrasbeschermer en de incontientie matjes gebruikt.
vorig jaar
Bedankt voor dit topic, gelijk maar besteld! Heb geen aanvullende verzekering dus moet bijbetalen, basispakket van Natalis.
vorig jaar
Yes! Verzekerd bij zilverenkruis en was al aanvullend verzekerd dus kreeg deze gratis.
vorig jaar
Via mensiz die van Natalis gekregen. Ben niet aanvullend verzekerd maar hoefde volgens mij ook niet bij te betalen.
vorig jaar
Reactie op CynthiaaW
Huh.?! Waar ben je verzekerd🥺
Mijn verzekering vergoed het ook niet. Zilveren kruis aanvullend 1 ster.