46 Reacties

vorig jaar

Ja ik krijg 1 vanuit mijn verzekering heb voor een duurzame gekozen die keus is er sinds kort bij de friesland zorgverzekering.

vorig jaar

Gaat via je verzekering zei mijn dokter😁

vorig jaar

Mijn verzekering vergoed het kraampakket niet...

vorig jaar

Hier van de week eentje via de zorgverzekering binnen gehad.

vorig jaar

Ik heb ook via mijn zorgverzekering eentje aangevraagd! Moest ook niet aanvullend verzekerd zijn. Ik weet wel dat je bij naviva kraamzorg ook kraam pakketten kan bestellen. Eventueel heeft jou kraamzorg dit ook of kunnen hun jou iets aanbevelen?

vorig jaar

Mocht je zorgverzekering het niet vergoeden zorg dan dat je in ieder geval even wattenbolletjes, gaasjes, kraamverband, alcohol 70%, matrasbeschermers(of puppymatjes) in huis haalt. Dit is her gene wat je het meest zal gebruiken. Gaasjes niet altijd maar word weleens voor oogjes of navel reinigen gebruikt. Groetjes kraamverzorgster😘

vorig jaar

Net besteld via de zorgverzekeraar, word niet vergoed, maar schaffen het daar wel gewoon aan

vorig jaar

Ik krijg woensdag het pakket binnen vanuit mijn zorgverzekering. Van natalis geloof ik. Zal wel het meest basic pakket zijn... 🤷🏼‍♀️

vorig jaar

Ik had die van zilveren kruis. Werd niet vergoed omdat ik (blijkbaar) niet aanvullend verzekerd was. Kosste uit mn hoofd 38 euro. Omdat ik al vroeg bevallen was en ons zoontje stil geboren was heb ik eigenlijk vooral het kraamverband, de matrasbeschermer en de incontientie matjes gebruikt.

vorig jaar

Ik had die van zilveren kruis. Werd niet vergoed omdat ik (blijkbaar) niet ...
Wat heftig om mee te maken. Veel sterkte gewenst.

vorig jaar

Bedankt voor dit topic, gelijk maar besteld! Heb geen aanvullende verzekering dus moet bijbetalen, basispakket van Natalis.

vorig jaar

Yes! Verzekerd bij zilverenkruis en was al aanvullend verzekerd dus kreeg deze gratis.

vorig jaar

Jaa heb hem al tjhuis Van Menzis

vorig jaar

Ik heb hem via Menzis!

vorig jaar

Ik heb 'm van cz

vorig jaar

Via mensiz die van Natalis gekregen. Ben niet aanvullend verzekerd maar hoefde volgens mij ook niet bij te betalen.

vorig jaar

Reactie op Ezzie91

Mijn verzekering vergoed het kraampakket niet...
Huh.?! Waar ben je verzekerd🥺

vorig jaar

Reactie op CynthiaaW

Mijn verzekering vergoed het ook niet. Zilveren kruis aanvullend 1 ster.

vorig jaar

Reactie op CynthiaaW

ASR. Ze vergoeden alleen met een aanvullende verzekering.

vorig jaar

Wat jammer dat ze het niet vergoeden zeg.. 🥺