15 Reacties

één maand geleden

Ik vond deze broekjes heerlijk de eerste paar dagen! Het enige nadeel vond ik, dat elke keer als je een schone aantrekt het broekje en je eigen broek allebei uit en aan moeten. Als je nog niet zo mobiel bent is dat soms lastig. Verder vond ik ze ideaal en heerlijk zitten!

één maand geleden

Ik heb de eerste dagen gewoon kraamverband gebruikt en had wat grotere onderbroeken gekocht.. 2x per dag even spoelen Had het al gauw niet meer nodig, kan het met gewoon maandverband doen.. en ze is 9 oktober geboren

één maand geleden

Ik gebruik deze al 10 dagen sinds de bevalling! Ik vind het echt ideaal. Kreeg het als tip van een vriendin en ik vind ze geweldig.

één maand geleden

Reactie op shelleybaby

Ik gebruik deze al 10 dagen sinds de bevalling! Ik vind het echt ideaal. Kr ...
En de binnenkant is dat wel wit? Dat je goed kunt bijhouden hoeveel bloed je verliest of stolsels bijv?

één maand geleden

Reactie op RS97

En de binnenkant is dat wel wit? Dat je goed kunt bijhouden hoeveel bloed j ...
Ik draag ze in het wit 😊

één maand geleden

Lijkt me vreselijk 🙈 ik had gewoon een ruime boxer aan met kraamverband. De eerste dagen verschoon je regelmatig en spoel je daarbij dus weinig kans om een schimmeltje te ontwikkelen

één maand geleden

Lijkt mij niet fijn! Ik vind de kotex night en light verbanden heel fijn om te gebruiken. super zacht. Eventuele hechtingen blijven er niet aan plakken.

één maand geleden

Reactie op Lonnstell

Lijkt mij niet fijn! Ik vind de kotex night en light verbanden heel fijn om ...
Bedankt voor de tip! Ga ik die ook proberen!

één maand geleden

Ik vond kraamverband veeeeel chiller. Vond een broek aan en uitdoen al een hele uitdaging en om dat ook nog een broekje extra te hebben… kraamverband was chill en droeg van die strakke kleine shortjes (lijken op boxershorts van mannen maar dan voor vrouwen) en dat zat heerlijk. Vooral ook omdat ik die een beetje over mn buik kon trekken. En ik deed ook uurtje per dag minimaal luchten op bed en vaak Kraamverband wisselen. Lekker veel spoelen met zo’n peri bottle and you’re good to go!

één maand geleden

Reactie op RS97

En de binnenkant is dat wel wit? Dat je goed kunt bijhouden hoeveel bloed j ...
Ja zijn wit ookal zijn de broekjes zwart. En ze zitten goed ik heb het ook gebruikt en had ook 4 soorten bij me. Eerst deze en daarna als je minder bloed een inlegger gaat prima

één maand geleden

Ik gebruik deze ook! De eerste dagen een kraamverbandje er extra in en daarna alleen de broekjes. Ideaal

één maand geleden

Ik heb onderbroeken gekocht die hoger zitten (zie linkje onderaan) erg tevreden over! Moet er niet aan denken dat ik dus steeds een broekje aan en uit had moeten trekken, bukken tot de enkels of je voeten zo hoog opbeuren vond ik echt vervelend de eerste twee dagen na de bevalling. Nadat ik ziekenhuis kraamverband had gebruikt heb ik daarna kotex night en later light gebruikt. Kraamhulp vertelde dat dat katoen is en dus minder broeit. De stap daarna heb ik kruitvat maandverband night plus gebruikt. Echter, maandverband is wel wat broeierig spul, er zitten alleen zo weinig opties tussen mega katoen kraamverband en broeiend maandverband..

één maand geleden

Reactie op Shellbee18

Ik heb onderbroeken gekocht die hoger zitten (zie linkje onderaan) erg tevr ...
Oja, linkje Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Next-RICH 4 PACK - Slip - black https://www.zalando.nl/next-4-pack-slip-black-nx381r0hy-q11.html

één maand geleden

Ik ben net bevallen en gebruik de always discreet broekjes met always discreet long volledige bescherming. Hele fijne combinatie! Zeker aanrader.

één maand geleden

Reactie op Shellbee18

Ik heb onderbroeken gekocht die hoger zitten (zie linkje onderaan) erg tevr ...
Nou idd, ik gebruik nu ook maandverband, maar vind het best vervelend dat er geen goede optie tussen zit, dus of broeierig, of nog steeds zo'n dikke lap tussen de benen 😅 als iemand daar nog een tip voor heeft, heeeel graag