45 Reacties
18 dagen geleden
Bedankt voor alle tips! We gaan een beetje aanmodderen en kijken wat werkt 馃檹
Tot nu toe lijkt de Sab Simplex wel te helpen om de lucht naar buiten te werken. Krampjes zijn zeker niet weg maar het heeft misschien ook even nodig, dus even afwachten.
En moet misschien ook niet hopen dat de krampjes volledig verdwijnen want het hoort er ook gewoon bij 馃槉
18 dagen geleden
Reactie op Chann9284
Hoeveel druppels van laveen probiotica gaf je??
De 19 druppels. Maar dit doe ik al ruim een week en hij heeft pas sinds 3 dagen krampjes. Dus ik denk niet dat het daardoor komt.
Lastig he. Het kan door zoveel dingen komen, maar om dan gelijk alles aan te passen schiet ook niet op..
17 dagen geleden
Reactie op Vieve155
Wat zielig. Zou het ook koemelkallergie kunnen zijn?
Dat vragen wij ons dus ook af. Heb zo weer een afspraak bij de huisarts. Meisje is alleen rustig als ze slaapt. Wij kunnen geen moment van haar genieten vanaf week 1. Kunnen nergens met der naar toe
17 dagen geleden
Reactie op marisje_luna
Dat vragen wij ons dus ook af. Heb zo weer een afspraak bij de huisarts. Me ...
Dit hadden wij ook zijn overgegaan op pepti voeding van nutrilon en meteen een compleet ander kind! Ik zou dat gewoon even proberen.. is je dochter na een dag een ander kind weet je gewoon genoeg.. het hoeft dan niet dat het koemelk allergie te zijn alleen kunnen haar darmpjes het nu nog even niet aan.
17 dagen geleden
Reactie op marisje_luna
Dat vragen wij ons dus ook af. Heb zo weer een afspraak bij de huisarts. Me ...
Wat zielig voor haar en heel naar voor jullie! Wat zei de huisarts?
Hopelijk kan je idd dat Pepti proberen (en krijg je dat vergoed). Want het is wel heel dure voeding.
Wel fijn als je dan al zo snel merkt of dat werkt, moeten de darmpjes daar niet ook weer aan wennen @kirstenverkel?
17 dagen geleden
Reactie op Vieve155
Hopelij ...
Bij de meeste zie je binnen een dag al een wereld van verschil.. de darmpjes zijn nog wat ge茂rriteerd is mij verteld.. alleen is je kindjes zoveel rustiger en slaapt weer diep! Wij kregen weer een tevreden ventje ervoor terug binnen een dag! Ik ben zoo blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd door pepti te proberen en via het CB kun je het na 3 weken te hebben geprobeerd vergoed krijgen (wij tenminste voor een half jaar) want het is erg duur spul! Maar uiteindelijk weer goedkoper omdat je het na drie weken vergoed kunt krijgen als je kindje er veel beter op reageert.
17 dagen geleden
Reactie op Vieve155
Hopelij ...
De huisarts zei dat het moeilijk in te schatten is.. soms is het teveel voeding wat je geeft zei mijn huisarts maar als mijn onderbuik gevoel zei dat ik pepti moest proberen mocht dat ook van hem. Dus dat ben ik gaan doen het bij ons werkte het.
17 dagen geleden
Reactie op kirstenverkel
Bij de meeste zie je binnen een dag al een wereld van verschil.. de darmpje ...
Hier blijven ze maar zeggen dat het gewoon krampjes zijn. Maar mogen wel pepti oid gaan proberen. Ze slaapt opzich wel maar dan voornamelijk nachts. Overdag is het echt drama momenteel weer en huilt ze direct na de fles enzo
17 dagen geleden
Reactie op marisje_luna
Hier blijven ze maar zeggen dat het gewoon krampjes zijn. Maar mogen wel pe ...
Ik zou het proberen!! Echt waar.. nooit geschoten altijd mis.. het kan maar zo zijn dat je de volgende dag een heel ander kindje hebt! Ik hoor het van meer mensen om me heen dat de baby鈥檚 lekkerder gaan op pepti.. ben erg benieuwd bij jou! Ik ben tenminste blij dat ik het heb gedaan
17 dagen geleden
Reactie op kirstenverkel
Ik zou het proberen!! Echt waar.. nooit geschoten altijd mis.. het kan maar ...
Alleen het gekke is vorige week is ze 3 nachten in het ziekenhuis geweest en daar sliep ze en dronk ze wel normaal zonder huilen. Dus ik snap het ff niet meer馃様
16 dagen geleden
Reactie op marisje_luna
Alleen het gekke is vorige week is ze 3 nachten in het ziekenhuis geweest e ...
Wil nog niet te vroeg juichen. Maar gisteren avond gestart met Pepti. Normaal krijst ze na de fles van 10:00 a 11:00. Nu heb ik zowaar met haar Tummytime kunnen doen en boekje gelezen en een uur wakker geweest zonder te huilen 馃え馃槺
15 dagen geleden
Reactie op marisje_luna
Wil nog niet te vroeg juichen. Maar gisteren avond gestart met Pepti. Norma ...
Yeah 馃檶馃檶馃檶馃檶馃檶
15 dagen geleden
Reactie op momtobe202410
Sab Simplex werkt hier top! 15 druppels voor elke voeding op een lepeltje. ...
Ik las dat er 4-6 uur tussen moet zitten?
14 dagen geleden
Reactie op Firsttimeboysmum
Ik las dat er 4-6 uur tussen moet zitten?
Nee hoor! Op advies gan de winkel 15 druppels voor elke voeding