23 Reacties
8 dagen geleden
Ooh dit herken ik! Bij onze eerste nooit echt bewust over nagedacht. Nu bij de tweede was het heel duidelijk dat sinds wij met de vitamine D zijn begonnen hij krampjes had. Zijn helemaal gestopt met de vitamine en als de krampjes fase over is krijgt hij weer vitamine D, weten nog niet welke we dan gaan geven maar Igg geen Kruidvat meer
8 dagen geleden
Reactie op Cait3
Ooh dit herken ik! Bij onze eerste nooit echt bewust over nagedacht. Nu bij ...
Ja hier hetzelfde en daarom ook gestopt met vitamine D. Wij gaven vitamine D druppels van Davitamon op oliebasis.
Het consultatiebureau zei dat ze dit nog nooit hadden gehoord en vond wel dat we vitamine D moesten geven maar ik laat het ook eventjes voor wat het is. Daarna gaan we inderdaad Laveen op olijfolie proberen
8 dagen geleden
Reactie op Cait3
Ooh dit herken ik! Bij onze eerste nooit echt bewust over nagedacht. Nu bij ...
Dat is inderdaad ook een optie. Tussen de 6 en 12 maanden was het het belangrijkste om te geven las ik. De oliebasis is alleen maar zonnebloemolie, vitamine en een antioxidant tegenover een hele lijst aan ellende in de waterbasis dus wil het een kans geven maar we hebben besloten nog even een dagje uit te stellen.
8 dagen geleden
Reactie op Mevrouwes
Ja het gaat over de waterbasis (die zwangerschaps dementie is nog niet hele ...
Ik heb het aangepast !
8 dagen geleden
Let sowieso op, want op waterbasis is alleen geschikt voor baby's ouder dan 4 maanden:
https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.nieuwsvoordietisten.nl/vitamine-d-druppels-op-waterbasis-alleen-veilig-voor-kinderen-vanaf-4-maanden/%23:~:text%3DIn%2520vitamine%2520D%2520druppels%2520op,naar%2520de%2520veiligheid%2520van%2520propylgallaat.&ved=2ahUKEwjTv_nUntyJAxWQhv0HHbirNm8QFnoECBIQBQ&usg=AOvVaw1Qj-T34WoOlPpkTVpE4zWm
5 dagen geleden
Reactie op Suuuzle
Ik gebruik die van Vitakruid en merk echt dat hij meer krampjes heeft en on ...
Hai ik had ook laveen en die zijn ook op basis van olijfolie krijgen baby’s ontzettend krampen van
5 dagen geleden
Reactie op TalithaTamara
Hai ik had ook laveen en die zijn ook op basis van olijfolie krijgen baby’s ...
Ohh ik weet het nu echt niet meer 🥹 had juist gelezen dat deze beter waren. Vitakruid is zonnebloemolie namelijk. En water wordt al helemaal afgeraden onder 4 maanden.
Welke gebruik jij nu?
5 dagen geleden
Reactie op Suuuzle
Ohh ik weet het nu echt niet meer 🥹 had juist gelezen dat deze beter waren ...
Ik gebruik voor beide zoontjes van kruitvat olie basis. Olijfolie krijgen ze krampen van en van water ook want dat kunnen hun nieren nog niet aan daarom mag je ze ook voor 6 maanden geen water geven