12 Reacties

2 dagen geleden

Ik! Echt het zelfde vanmorgen een uur wakker gelegen omdat ik telkens dacht dat hij wakker zou worden en was gewoon aan het slapen

2 dagen geleden

Wij hadden dat eerst ook. Is denk ik omdat ze dan in slaap zijn en krampjes hebben en/of dat voeding iets omhoog komt. Bij ons hielp het om de voeding iets rustiger te geven, meer boeren, even rechtop houden en inbakeren. Nu is ze gewoon stil sindsdien 😊 maar heel veel baby’s hebben dit volgens mij (tenminste dat hoor ik om me heen), en wordt vaak als “normaal” bestempeld.

2 dagen geleden

Hier precies hetzelfde ja! En je wordt er wakker van! Ze slapen dan half maar ook wakker

2 dagen geleden

Hier hetzelfde gehad de eerste 6 weken ongeveer. Nu echt goed het dag/nacht ritme erin en ingebakerd en slaapt stuk rustiger en dieper.

2 dagen geleden

Reactie op SharElaine

Hier hetzelfde gehad de eerste 6 weken ongeveer. Nu echt goed het dag/nacht ...
Hoe heb je dat gedaan met dag en nacht ritme ??

2 dagen geleden

Reactie op Chann9284

Ik! Echt het zelfde vanmorgen een uur wakker gelegen omdat ik telkens dacht ...
Dit!! Dan denk ik rond 3/4 uur voor een voeding en dan kreunt ze wat door tot een uur of 5 en dan pas wil ze echt voeding!

2 dagen geleden

Ons zoontje doet dit ook, meestal ongeveer een uurtje voordat hij echt wakker wordt.

2 dagen geleden

Mijn zoontje maakt ook zoveel herrie. Niet te doen. 😵‍💫

2 dagen geleden

hier ook 2e helft veel geluiden. Vanaf de nachtfles

één dag geleden

Hier ook precies hetzelfde. Nu sinds 2 dagen in ledikant geslapen, zodat wij ook wat beter slapen. Dat gaat gelukkig goed!

één dag geleden

Reactie op Jezzica93

Wij hadden dat eerst ook. Is denk ik omdat ze dan in slaap zijn en krampjes ...
Als jullie voeden, maken jullie dan de inbakerdoek weer los of?

één dag geleden

Reactie op Inayaaa20

Als jullie voeden, maken jullie dan de inbakerdoek weer los of?
Ja want ik doe ook de luier verschonen