13 Reacties

7 dagen geleden

Ik gebruik et nu sinds zondag. Heb het idee dat het wel wat helpt

7 dagen geleden

Reactie op AQ

Ik gebruik et nu sinds zondag. Heb het idee dat het wel wat helpt
Aahw oke, hoevaak en wanneer geef je het ?

7 dagen geleden

Wij gebruiken Laveen druppels, dikke aanrader. Amper meer last van darmkrampjes.

7 dagen geleden

Elke 12uur 20 druppels

7 dagen geleden

Reactie op Puckvanden

Wij gebruiken Laveen druppels, dikke aanrader. Amper meer last van darmkram ...
Welke dan? Ik zie niet direct 1 specifiek voor krampjes

7 dagen geleden

We hebben eerst infacol gebruikt tot we die van Kruidvat zagen staan. Er zitten dezelfde stoffen in als infacol en het scheelt weer in de portemonnee. Ik merk geen verschil ( hebben 3 weken infacol gebruikt en nu 2 weken die van Kruidvat). We gebruiken ook een probiotica naast infacol en het zal vast helpen want hij had de eerste week echt heftige krampjes, was ook erg lang huilerig en nu is het beperkt tot een moment op de dag tussen 6 en 8. Meestal half uurtje/ drie kwartier huiken.

7 dagen geleden

Hoi ik heb de darmkrampjes vqn kruidvat geprobeerd...maar ik had niet idee dat het goed hielp hier, over gegaan op facol van kruidvat heb idee dat meer helpt hier

7 dagen geleden

Reactie op mirenwi1991

We hebben eerst infacol gebruikt tot we die van Kruidvat zagen staan. Er zi ...
Welke probiotica gebruik je?

7 dagen geleden

Reactie op mirenwi1991

We hebben eerst infacol gebruikt tot we die van Kruidvat zagen staan. Er zi ...
Hier was ik dus benieuwd naar. Heb ook zowel infacol als kruidvatdruppels in huis. Begonnen met infacol en vroeg me af of het veel uitmaakt welke je pakt

7 dagen geleden

Wij gebruiken Infacol & we merken duidelijk verschil!

7 dagen geleden

Reactie op Danielle999

Welke probiotica gebruik je?
Vitalize kids

4 dagen geleden

Reactie op AQ

Welke dan? Ik zie niet direct 1 specifiek voor krampjes
Deze is het!

4 dagen geleden

Wanneer geven jullie de druppels? Op de verpakking staat het beste na de maaltijd, maar mijn dochtertje valt altijd in slaap na de borstvoeding. Kan er ook wat langer tussen zitten?