12 Reacties

16 dagen geleden

Hai, ik zie dit veel voorbij komen ook op TikTok. Mijn zoontje heeft er geen last van maar kruitvat had aangeraden om een maat kleiner te nemen omdat ze groter uitvallen

16 dagen geleden

Bij mij zijn de pampers de enige die goed zitten... ik heb kruidvat geprobeerd bij mijn eerste en ook nu weer bij mijn tweede, maar beide lekten ze door

16 dagen geleden

Reactie op Appa

Bij mij zijn de pampers de enige die goed zitten... ik heb kruidvat geprobe ...
Ik sla groot in als er kortingen en acties zijn. Ik heb een hele kast vol met pampers. Mijn man zoekt en vergelijkt ook echt waar ze het goedkoopst zijn, want niet iedere korting is ook echt een goede korting

16 dagen geleden

Idd heel vervelend mijn peuter en baby (beide meisjes) lekken door in die van kruidvat. Heb al maat groter geprobeert maar helpt ook niks. Ik wacht vaak op deals van plein.nl of bol.com of bestel pampers op die extra goedkoopavond van kruidvat

16 dagen geleden

Wehkamp heeft ze nu in de aanbieding (pampers) scheelt enorm (maandbox)

16 dagen geleden

Via Amazon vaak goede aanbiedingen voor Pampers!! Wij hebben nu ook Kruidvat luiers, vertikken het om ze weg te gooien, maar als die op zijn NOOIT meer. Lekker over naar Pampers. Want de nieuwe luiers zijn echt verschrikkelijk!!!

16 dagen geleden

Kijk even op babydrogist.nl vaak leuke aanbiedingen van pampers.

16 dagen geleden

Wij hadden dat ook met Kruidvat en dachten dat Pampers beter zou zijn, maar ook daarbij hadden we last van lekkende luiers. Ook al hadden we op alles gelet (piemel naar beneden, "franjes" bij de benen naar buiten omvouwen, 1-2 vingers ruimte aan de bovenkant overlaten). Wat bij ons bleek te werken was om de "franjes" wat meer naar beneden op de benen te brengen. Vaak bleven ze nl. in de liezen zitten. En een tweede ding wat ook meehielp was om een iets grotere romper te gebruiken. Als de romper strak om de luier zit, kan de luier niet goed uitzetten. Misschien dat deze twee dingen ook bij jou werken?

16 dagen geleden

Sinds wij maat 2 van kruidvat gebruiken gaat het nu wel goed, behalve als hij echt heel veel poept in een volle plasluier

16 dagen geleden

Kruidvat heeft sinds kort weer de oude luiers. Bij die nieuwe lekte mijn zoontje van 1,5 steeds door. Nu weer de oude variant en heeft hij er gelukkig geen last meer van. Behalve als zn luier echt vol is natuurlijk

16 dagen geleden

Reactie op Kyra1994

Kruidvat heeft sinds kort weer de oude luiers. Bij die nieuwe lekte mijn z ...
Sinds wanneer is dit?

13 dagen geleden

Luieraanbiedingen.net 😃