12 Reacties

18 dagen geleden

Geen ervaring mee. Wel was het onze kraamverzorgster die ons vertelde dat overal waar zij kwam (en dit hoorde zij weer van conculega’s) en Kruidvat voeding werd gegeven dat de kindjes niet genoeg aankwamen en dat zij standaard een schepje extra gebruikten bij de flessen.

18 dagen geleden

Reactie op Sannxx

Geen ervaring mee. Wel was het onze kraamverzorgster die ons vertelde dat o ...
😮 gelukkig groeit onze zoon goed. Maar dat komt denk ik ook omdat hij dus 800/900 cc binnen krijgt. Maar dat wat je schrijft klinkt ook niet best. 😬

18 dagen geleden

Onze dochter 2 jaar geleden heeft alleen maar Kruidvat voeding gekregen en groeide prima. Ook niet eerder van iemand gehoord ;)

15 dagen geleden

Onze kraamhulp raadde Kruitvat voeding af. Zij, maar ook haar collega's hebben meermaals ervaren dat baby's met Kruitvat voeding groeiachterstand kregen.

15 dagen geleden

Reactie op Ellamae

Onze kraamhulp raadde Kruitvat voeding af. Zij, maar ook haar collega's heb ...
Precies dit hoorde ik ook van de kraamhulp en van de verloskundige, schijnt een algemeen bekend probleem te zijn? Ik vond het wel bijzonder dat zij het zo specifiek allebei zeiden.

15 dagen geleden

Hier ook een klein meisje van bijna 3 weken die de hele dag wel een fles in de mond kan hebben. Ze lijkt altijd honger te hebben. Moeten donderdag naar het consultatiebureau, dan eens kijken hoeveel ze gegroeid is en wat wijsheid is qua voeding.. Bij onze zoon nooit last van gehad maar die dronk en at sowieso heel slecht tot enkele maanden geleden.

15 dagen geleden

Mijn eerste zoontje kreeg eerst Nutrilon toen overgestapt op Kruidvat en groeide heeel goed ook gewoon op Kruidvat voeding. Nu met de tweede gelijk Kruidvat voeding gegeven en ook zij groeit gewoon goed! Denk dat het per kindje verschilt…

15 dagen geleden

Ook hier vertelde kraamzorg, consultatiebureau en verloskundige dat er vaker verband is tussen njet verzadigd raken en kruidvat voeding. Wij gebruiken hero

15 dagen geleden

Nooit van gehoord, check maar eens de keuringsdienst van waarde uitzending over kunstvoeding! Kruidvat net zo goed als nutrilon!

15 dagen geleden

Reactie op lion22

Nooit van gehoord, check maar eens de keuringsdienst van waarde uitzending ...
Die heb ik gezien maar ondanks de Kruidvat voeding aan de Europese richtlijnen voldoet kan er tussen de verschillende merken toch verschil zitten. Kennelijk krijgt mijn zoontje niet het verzadigde gevoel van Kruidvat

15 dagen geleden

Reactie op Dev7784

Ook hier vertelde kraamzorg, consultatiebureau en verloskundige dat er vake ...
Ik heb ook hero gekocht , hij spuugt nu al 3 dagen de voeding op. En het stinkt! Echt een vieze zure lucht. Dus nu weer over op een ander merk 🥴 hero is het ook niet voor ons 🤣

15 dagen geleden

Hoi dames, mijn zoontje, nu 5 weken oud spuugde heel veel van kruidvat.. denk zelf toch dat hij ook wel reflux heeft. Hierdoor kwam hij ook om de 2/2,5 uur voor zn volgende voeding. Wij zijn daarna overgestapt naar hipp ha.. deze voor 2 dagen gebruikt.. hier spuugde hij vooral water uit.. na overleg met de cjg nu toch de nutrilon a.r. Sinds gisteren zijn we met nutrilon begonnen.. hij spuugt niet meer zoveel in ieder geval..