22 Reacties
één maand geleden
Reactie op janetlv
Mijn dochter was 2658 en wij mochten gewoon naar huis de volgende dag
Hebben ze toen 24 uur suikertesten gedaan? ☺️
één maand geleden
Onze eerste was 2531 hij 39.3. Heeft 40 uur na geboorte hersenen bloeding gehad n.a.v. laag suikerwaarde.
Ik gebruikte hydrocortison tijdens de zwangerschap (mogelijke oorzaak)verder was hij de eerste uren alert en sterk genoeg om fles te drinken.
Zal wel vragen naar check op suiker of tips waar extra op te letten.
één maand geleden
Reactie op Ribo90
Onze eerste was 2531 hij 39.3. Heeft 40 uur na geboorte hersenen bloeding g ...
Jeetje wat heftig!!
Suikertest nemen ze af 2 en 4 uur na de geboorte hebben ze verteld. Daarna zal daaruit beslist worden of zij 24 uur onder controle moet blijven. Ga er zeker nog even om vragen!
één maand geleden
Reactie op LottevdB1
Ons dochtertje was 2350 gr bij geboorte met 39 weken. Wij moesten 24u blijv ...
Wat fijn om te horen!
één maand geleden
Ik volg even. Onze meid werd met 37+1 geschat op 2200 gram. Ze wordt as woensdag met 38+1 gehaald met een keizersnede
één maand geleden
Reactie op baby2onthewayy
Jeetje wat heftig!!
Suikertest nemen ze af 2 en 4 uur na de geboorte hebbe ...
Hij was alert en blijkbaar geen aanleiding voor geweest. Protocollen zijn na deze calamiteit wel aangepast. Ook hebben we nu plan liggen, mocht dit (wordt niet verwacht) weer een kleintje zijn.
één maand geleden
Reactie op OlifantjeSane
Ik volg even. Onze meid werd met 37+1 geschat op 2200 gram. Ze wordt as woe ...
Een keizersnede omdat ze een lager gewicht heeft? Of andere redenen? Succes woensdag! 🍀🥰
één maand geleden
Reactie op baby2onthewayy
Een keizersnede omdat ze een lager gewicht heeft? Of andere redenen? Succes ...
Lager gewicht en ze ligt in stuit..
wel een draaipoging gedaan maar zij dacht er anders over 🤪
Dankjewel! ❤️
één maand geleden
Reactie op LottevdB1
Ons dochtertje was 2350 gr bij geboorte met 39 weken. Wij moesten 24u blijv ...
Dit hadden wij ook. Ons dochtertje was 2416 gram bij de geboorte (38 weken) ingeleid dmv vliezen breken en infuus. Al met al kijken we er beide heel erg fijn op terug en zo blij met een gezond meisje in onze armen. Die nu lekkere dikke wangen krijgt 😍
één maand geleden
Onze dochter is met 38+1 met een geplande keizersnede geboren. Dysmatuur van 2375 gram. Voor de rest helemaal gezond. Wat moeizaam begonnen met voeding maar nu het redelijk op de rit
één maand geleden
Zoontje 2510 bij geboorte bij 39+1 zelf gekomen, onverwachts thuis bevallen, geen suikertest voor baby gehad, hoefde niet naar het ziekenhuis alleen temperatuur meer in de gaten houden. Verloskundige had veel vertrouwen gezien baby apgar van 3x 10 had. Baby was p3 bij 39+1 geboren. Ook was kraamzorg er de eerste uren erbij tot half 5 en om half 8 kwam de volgende kraamverzorgster weer.
Verloskundige wist ook dat ik geen goede ervaring had met ziekenhuis in verband met onterechte diagnose zwangerschapsdiabetes. Ze schatte in het ziekenhuis mijn baby op p73, kreeg ik een kindje van p3. Dus erg blij thuis te zijn bevallen (terwijl ik eigenlijk poliklinisch wilde bevallen)! Top team van verloskundigen om mij heen en heerlijk thuis gebleven.
één maand geleden
Uiteindelijk is onze dochter geboren met een gewicht van 2940 gram, mochten meteen na de bevalling naar huis ☺️