14 Reacties

6 dagen geleden

Ik denk persoonlijk dat het nog erg moeilijk is om met zes weken een duidelijke ritme te creëren. Wel super knap als ze zo lang tussen de voedingen kan uithouden. Mijn kleine komt nu met vijf weken om de drie uur max. (Gemiddelde genomen dan)

6 dagen geleden

Bij mij is het ook een beetje gek. overdag om de 3.5uur a 4. Tussem de 120/150cc. snachts om de 3uur. vannacht pas 1.00uur en voor 4.00uur alweer wakker en rond half 7 begon ze al onrustig te worden. kunnen rekken tot 7.15.

6 dagen geleden

Ook wij geven de laatste fles om 23 uur. Soms 22:00 uur. Ligt er een beetje aan hoe laat zij de dag start. Overdag geven wij om de 3 uur 120+4 en halen niets uit de fles. De nacht slaapt zij meestal door tot 7 uur a half 8. Enkele nacht komt zij om 4 uur. Ze is nu 5 weken

6 dagen geleden

Hoeveel voeding krijgt jullie baby bij de laatste fles? Is dat evenveel als de rest van de dag?

6 dagen geleden

Reactie op aylinalken

Bij mij is het ook een beetje gek. overdag om de 3.5uur a 4. Tussem de 120 ...
Ja herkenbaar! Zo gaat het hier ook. Echt ritme is er niet, elke dag is anders

6 dagen geleden

Reactie op anoniem666

Hoeveel voeding krijgt jullie baby bij de laatste fles? Is dat evenveel als ...
Ze krijgt de hele dag 90+3 scheppen. Ook savonds. Als ik 120+4 aanbied dan drinkt ze dit wel op, maar krijgt vervolgens mega last van krampjes en is ze een paar uur aan t krijsen. Dus dat doe ik niet meer, mits ze eraan toe is

6 dagen geleden

Onze kleine man krijgt om 19.00 uur de laatste fles, de volgende is tussen 2.00 en 3.00 & dan tussen 8.00 en 9.00. Dit is op een of ander manier voor hem een ritme, die we daarom ook graag aanhouden. Zo heeft hij de minste krampjes & drinkt hij gemakkelijk de fles helemaal leeg! Later in bed leggen werkt niet, dus dit is voor nu het gunstigste om voor ons ook wat extra slaap mee te pikken ☺️

6 dagen geleden

Wij hebben nu een week een ritme merk ik 😅 laatste fles tussen 20.30-21.00 en dan komt ze tussen 3.30-4.00 en dan slaapt ze tot 8 uur.

6 dagen geleden

Reactie op anoniem666

Hoeveel voeding krijgt jullie baby bij de laatste fles? Is dat evenveel als ...
Maken evenveel als rest van de dag. Maar de fles gaat niet altijd leeg

5 dagen geleden

Gecorrigeerd 2 weken. Hier om de drie uur overdag. Om 21:00, rond 00:30, 04:00 en dan weer om 07:30/08:00. Alle flesjes krijgen ze hetzelfde. Met drinken leidt hier naar kramp en spugen. Tussen deze voedingen door slapen over het algemeen wel met wat hulp.

5 dagen geleden

Hier geen ritme. We geven 7/8 flessen per dag en hij komt wanneer hij honger heeft. Meestal tussen de 2,5 uur en 4 uur overdag. In de avond hebben we de “laatste” fles tussen 19:30u en 21:00u ongeveer. Daarna gaan we allemaal naar bed. Officieel is dan de laatste fles om 24u maar hij valt eigenlijk in diepe slaap en komt zelf pas rond 01u /02u. Dus wij gaan lekker 22u uiteraard slapen en dan horen we wel wanneer hij komt. Rond 05/06u dan weer. Wakker blijven tot 24u trekken wij beide niet haha

5 dagen geleden

Reactie op wondertje_1989

Hier geen ritme. We geven 7/8 flessen per dag en hij komt wanneer hij honge ...
Hij is overigens 2,5 week

5 dagen geleden

Reactie op Jezzica93

Wij hebben nu een week een ritme merk ik 😅 laatste fles tussen 20.30-21.00 ...
Wat goed! Hoeveel weken is ze?

5 dagen geleden

Mijn kleine meid is nu 6+4 weken en drinkt +/- 120cc 1e in ochtend aan borst lekker samen knuffelen en voeden bij start van de dag en rest van de dag borstvoeding afgekolfd en in de nacht kunstvoeding (nutrilon omneo met nutrilon duobalans gemengd). Laatste voeding is om 22:00 en dan komt ze rond 02:00 en dan rond 06:30 weer, dan aan de borst en dan ongeveer om de 3uur drinken overdag, wil gaan kijken naar 5 voedingen per dag en dan meer per voeding maar wacht denk ik even af tot mijn volgende afspraak bij consultatiebureau (2 december)