19 Reacties

vorig jaar

Ik vind van wel, het scheelt je het schoonmaken en wassen van het kussen. Je ‘morst’ er tovh best vaak op

vorig jaar

Ik ben ook heel erg benieuwd, ik wil graag recht verschonen zonder verlengblad op de commode en las dat dit met de Leander Matty goed kan. Zag de We Too ook langskomen maar las daarover dat het wat koud kan zijn aan de huid van de baby. Dus denk nu toch Leander Matty. Ik lees mee iig :)

vorig jaar

Dit was onze slechtste aankoop bij ons eerste zoontje. De mat is zo koud dus je legt automatisch toch een hydrofiel eroverheen en is heel het effect van de mat weg. Ik vind de gewone verschoonmatten ook zachter. In de kraamweek al weg gebonjourd 🫣

vorig jaar

Reactie op ssocobl

Ik ben ook heel erg benieuwd, ik wil graag recht verschonen zonder verlengb ...
Klopt, dit kan heel goed. Doen wij al 2,5 jaar nu :)

vorig jaar

Ik ben er blij mee. Het snel schoonmaken is ideaal.

vorig jaar

Reactie op ssocobl

Ik ben ook heel erg benieuwd, ik wil graag recht verschonen zonder verlengb ...
Wij hebben een we too precies om de reden dat je die recht kan leggen zonder verlengblad en daarover heen gewoon een verschoonhoes van koeka! Prima oplossing, lekker stevig en dus ook niet koud voor je kindje. De praktijk gaat uitwijzen of ik het echt fijn ga vinden

vorig jaar

Zeker. Het is wat mooier dan de standaard kussens. Maar hij schoof bij mij heel erg van de commode dus heb er een antislip mat onder gelegd (rol van de ikea). Ik doe er eigenlijk altijd een hoes over, ligt toch wat lekkerder zeker voor de kleintjes, zonder hoes is hij koud. Maar het is echt 100% looks, geen meerwaarde. In de badkamer heb ik eentje van 12,95. Die is ook helemaal prima.

vorig jaar

Top ding, gebruiken we hier al jaren

vorig jaar

Weet iemand welke dan nog beter is, leander of we too?

vorig jaar

Ik zie een aantal reacties over het neerleggen zonder verlengstuk. Dat kan met een gewoon aankleedkussen ook. Hier ook lange tijd gedaan bij de eerste. Wat betreft het schoonhouden. In het begin plassen ze nog zo vaak tijdens het verschonen dat ik er gewoon handdoeken op legde in plaats van hoezen. Zo is het veel sneller weer verschoond en onze dochter heeft er ook regelmatig zonder hoes op gelegen. Dat was ook geen enkel probleem. Ik moest even googlen wat de Leander Matty was maar persoonlijk zou ik er nooit het geld voor neerleggen omdat ik er weinig meerwaarde van zie tenzij je het mooier vindt en ook dan moet je er maar het geld voor overhebben natuurlijk.

vorig jaar

Wij zijn heel blij met de Leander. Wel tweedehands aangeschaft want nieuw vind ik ze echt overdreven duur

vorig jaar

Heel fijn! Heb m voor m’n zoontje. Denk dat ik er nog een aanschaf!

vorig jaar

Echt een van de beste aankopen hier, hier slipte hij juist niet, super stabiel, goed af te nemen (evt ook met alcohol). Heb er nooit een hoes om heen gedaan.

vorig jaar

Ik heb hem net besteld! Als je op Google Shopping zoekt op Leander Matty, zijn er best wat sites die hem nu voor €115 aanbieden en als je je dan abonneert op hun nieuwsbrief krijg je nog 10% extra korting. Dus €103. Had ook op MP gekeken maar dat was in mijn regio maar paar tientjes goedkoper, als het zo weinig scheelt koop ik liever nieuw

vorig jaar

Reactie op Pluim

Ik heb hem net besteld! Als je op Google Shopping zoekt op Leander Matty, z ...
Bij babypark bieden ze de laagste prijs garantie aan. Als je daar bent en je ziet het op een website goedkoper passen ze de prijs aan. Dus bij babypark is het product zo duur/goedkoop als de goedkoopste prijs op internet ☺️ Wanneer ik daar wat koop, kijk ik al m’n producten na en heb bijna op elk product korting.

vorig jaar

Reactie op annegreeth

Bij babypark bieden ze de laagste prijs garantie aan. Als je daar bent en j ...
Ja klopt. Dat werkt goed als je in de winkel koopt, dan passen ze de prijzen gelijk aan. Maar als je online koopt moet je eerst kopen, dan de klantenservice mailen en dan wachten op je geld. Dat vind ik te veel gedoe. En ga ook niet voor elk klein ding lang in de auto naar BP, vandaar dat ik ook online bij andere aanbieders koop

vorig jaar

Onze beste baby aankoop, gebruiken hem al 2,5 jaar voor onze peuter. Zo eenvoudig schoon te maken, blijft goed liggen, geen natte hoezen na een badje die je hoeft te wassen en peuter verschonen we nog steeds in de lengte. Ik raad m echt aan!

vorig jaar

Yes, is top! Gebruiken hem nog voor onze 2 jarige.. vooral het antislip is super fijn! Wilde een tweede aanschaffen voor de baby maar laat deze denk ik gewoon doorschuiven als de baby gaat rollen..