24 Reacties

3 dagen geleden

Ik lees even mee sorry, zit ook te denken deze aan te schaffen! 😊

3 dagen geleden

Wij hebben er een gekocht toen onze oudste bijna 2 was. Mijn dochter van 15 maanden schuift hem nu zelf de keuken in en klimt erop als ik aan het koken ben. Ze vindt het fantastisch!

3 dagen geleden

Ze ging zelfs al mee koken en snijden (lees eten).

3 dagen geleden

Wij hebben hem sinds kerst en zijn er echt heel blij mee! Wij hebben er een waar we ook een glijbaan van kunnen maken en ze maakt er echt veel gebruik van

3 dagen geleden

Nog niet uitgeprobeerd maar ik zag er 2 bij de action ☺️ online only

3 dagen geleden

Jaa! We hebben hem toen bij de action gekocht. En tis zoo fijn, ze kan lekker meekijken en scheelt een hoop frustratie tijdens het koken :)

3 dagen geleden

Reactie op AnkeJK

Wij hebben hem sinds kerst en zijn er echt heel blij mee! Wij hebben er een ...
Wij kiezen of hij open of dicht is

3 dagen geleden

Zeker leuk als ze eenmaal goed klimmen en staan en ook wel mee willen kijken. Wat ik wel heb gemerkt is dat hij wel ergens moet kunnen staan waar hij nooit in de weg staat en ook niet alsnog de halve keuken doorgesleept moet worden. Denk aan een dichte kant van een kookeiland. Je zult anders zien dat dat ding steeds vlak voor het kastje staat waar je iets uit moet halen (uiteraard zal niet iedereen zich daar zo mateloos aan ergeren als ik dat doe 😉). Je hebt vaste leertorens en ombouwbare. Ik heb een vaste, want ik heb echt geen zin in het steeds ombouwen en ik wil dat mijn kind zonder eerst om te bouwen gelijk bij het aanrecht kan (dus niet alsnog van mij afhankelijk is of dat je eerst minuten verder bent). Let goed op de stabiliteit. De hack is in mijn omgeving vaker gebruikt en stuk voor stuk zijn de kinderen gevallen (eentje zelfs even bewusteloos). Besef dat ze er niet eeuwig netjes in gaan staan, zelfs al voed je nog zo goed op. Zodra ze de lengte en kracht hebben gaan ze op de bovenste rand zitten en raar leunen etc. Een goede leertoren kan dat hebben tot hoge gradatie. Wij hebben overigens een Tissi.

3 dagen geleden

Ik wilde er eentje hebben die in de klappen is en daardoor niet continu plek inneemt omdat we daar niet veel ruimte voor hebben. Hij was even niet op voorraad maar nu weer wel. Ik hoop dat ie stevig genoeg is. We hebben ook klimrekken van hetzelfde merk en die zijn echt perfect dus ik heb wel vertrouwen. Van het merk goodevas (:

3 dagen geleden

Wij hebben een van Jindl en ben er zooo blij mee. Wordt meerdere keren daags gebruikt al vanaf 12 maanden. Hij helpt mee in de keuken, maar ook handen wassen gaat makkelijk nu, en hij kan meekijken als ik aan het koken ben. Top ding👌
Mijn dochter kan nog niet lopen, wel staan. Vind em nu al handig!

2 dagen geleden

Mijn zoontje staat er echt de halve dag op, hij vindt het heerlijk om te kunnen rondkijken in het huis/keuken. Hij kan nog niet lopen dus dit is ideaal. Stunten en er vanaf vallen is ook al wel aan de orde, dus een stevige is zeker fijn.

2 dagen geleden

Mijn kinderen van 1 en 2 staan er samen in, lekker alle groente opeten. Echt te schattig

2 dagen geleden

Wij hebben er 1, maar mijn zoon wilt eigenlijk alleen er op klimmen en er weer af. En dat 300x achter elkaar. Dus hij staat nu even ergens anders geparkeerd 😅

2 dagen geleden

Hier is het een groot succes. Na haar tweede slaapje is ze meestal chagrijnig en als we dan samen gaan koken is ze weer helemaal in haar hum. Kijken wat ik doe, groentjes proeven en trommelen met een spatel 👩‍🍳
Bij ons is het ook een groot succes, al vanaf zijn verjaardag. Hij wil zo graag meekijken, dit is echt de uitkomst. Hij klimt er heel makkelijk zelf op en af. Ook nog eens om te vormen tot tafeltje of klimrek met glijbaan. Dik tevreden en het geld 100% waard wat ons betreft.

gisteren

Welke leertoren hebben jullie en hoe laten jullie je kindje meehelpen op een manier dat het ook veilig is?

gisteren

Reactie op Elisa124

Welke leertoren hebben jullie en hoe laten jullie je kindje meehelpen op ee ...
Ze staat er nu toevallig in te dansen