8 Reacties

10 maanden geleden

De mijne ligt daar al op vanaf de geboorte. Ervaar geen problemen

10 maanden geleden

Als het geen hocht doorlaat, dan ook geen lucht. Ik denk dat dit voor newborns prima is, maar zodra ze kunnen draaien lijkt me dit toch onveilig

10 maanden geleden

Toevallig zat ik dit weekend hetzelfde te bedenken. Heb toen 1 katoenen besteld maar doe er nog eentje. Voelt toch niet helemaal veilig

10 maanden geleden

Ik heb deze teruggebracht en heb er een andere molton voor gepakt die wel luchtdoorlatend is (en dus ook lekken niet volledig tegenhoud). Ik vond het alsof ik mijn kindje op een plastic zeil zou leggen😅

10 maanden geleden

Geen vocht is ook geen lucht idd. Wordt ook niet aangeraden. Eventueel kan je vanaf het middel omlaag en zeiltje onder de billen leggen onder het hoeslaken als het tegen doorlekken is.

10 maanden geleden

Ik heb m. En ik heb m zelf getest (tegen mn mond gehouden en geademd). Binnenstebuiten krijg je idd geen lucht, als je hem normaal doet wel.

10 maanden geleden

Reactie op mimi315

Ik heb m. En ik heb m zelf getest (tegen mn mond gehouden en geademd). Binn ...
Maar een baby ook? Jij hebt natuurlijk kveel sterkere ademhalingsspieren dan een baby

10 maanden geleden

Ik heb deze voor mijn peuter. Deze is zeker wel ademend en lucht doorlatend door het air raster wat er op zit. T aller onderste laagje is een kunstof water afstotende. Ik vind het een beetje aanvoelen als een earosleep matras topper.