10 Reacties

6 maanden geleden

Wij doen een McLaren f1 auto

6 maanden geleden

- little Dutch gereedschapskist - little dutch werkbank -houten speelgoed garage -tentje - ballenbak -loopauto/fiets

6 maanden geleden

Deze vrachtwagen is bij ons al jarenlang een hit bij de oudste, heeft die destijds met 1ste verjaardag gekregen. Speelt er heel heel veel mee buiten heeft hem lang ook als zit- / loopwagentje gebruikt. https://www.bol.com/nl/nl/p/little-tikes-grote-auto-transporter-speelgoedvoertuig/1004004007111495/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--1004004007111495-PMAX-C-22288392459&gad_source=1&gad_campaignid=22298802148&gbraid=0AAAAAD5OnmNw5ufBzUfbnRM62o2U60iXf

6 maanden geleden

En als je wilt beginnen met iets verzamelen is dat leuk nu. Omdat dat vaak kleinere verpakkingen zijn maar met meer onderdelen leuker spelen wordt. Zoals: - duplo - houten treinbaan - zoef zoef van Vtech

6 maanden geleden

Functionele cadeaus zijn ook handig, denk aan een traphek en vervolgstoel voor in de auto. Doe cadeaus zijn ook altijd leuk, zoals een strippenkaart voor babyzwemmen of naar de Efteling oid. (En aangezien dit allemaal best dure cadeaus zijn, kan je ook een bijdrage vragen / familieleden een gezamenlijk cadeau laten doen). Wat hier verder een hit was toen mijn eerste een werd: een leertoren (en dan een die je kunt omklappen naar een tafel met zitje, dan heb je gelijk twee in een) en een fiets (wij hebben een driewieler die je later kunt ombouwen naar tweewieler). Mijn zoon is nu bijna drie maar gebruikt deze allebei nog elke dag

6 maanden geleden

Loopfiets Vervolg autostoel Stapelstein Pittenzakjes Zwembadje Bestekset je Wij willen zelf voor onze tweede zoon gaan voor een step van scoot an ride

6 maanden geleden

Vraag vooral speelgoed vanaf 1,5 jaar oud. Dat speelgoed is meestal langer leuk dan het speelgoed vanaf 1 jaar. Liever ook iets groters en/of uitbreidbaar dan allemaal kleine dingen. - Hape activiteitenkubus (zo’n grote) - toet toet - Duplo - trybike (ook leuk voor de tweede verjaardag) Denk ook aan functionele cadeau’s, zoals een leertoren.

6 maanden geleden

Een keukentje :)

6 maanden geleden

Wij geven een vrij groot feestje ( wat al flink kost )en ik denk dat een kado van ons dan tussen alle kadoos niet veel meer uit maakt. Ik maak een boekje voor hem over zijn eerste jaar. ik heb nu elke maand wat geschreven en bundel dat straks met foto’s daar kan hij dan altijd nog in kijken!

6 maanden geleden

Zoontje van mijn vriendin wordt zondag 1, ik heb een jaarabonnement gekocht voor de dierentuin voor haar en hem , maar hij is gratis. Leuk verpakt met jungle boekje en puzzel en jaar plezier van hopelijk!