8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dit ook al een paar keer gehad! Ik dacht ook dat het mn maag was, maar had ernaast ook last van verstopping. Heb toen via de huisarts Macrogol gekregen en sinds de verstopping minder is heb ik die maagpijn (of hoge darmpijn?) niet meer gehad

2 jaar geleden

Reactie op DJfeline

Ik heb dit ook al een paar keer gehad! Ik dacht ook dat het mn maag was, ma ...
Oh jeetje ik weet niet goed wat het bij mij kan zijn want echt alles valt verkeerd bij me :(... Maar wellicht als het maandag niet over is nog een keer de H.A. bellen inderdaad Dankje wel voor je lieve reactie

2 jaar geleden

Ik heb hier ook een soort gelijke topic over geplaatst nadat ik werd afgescheept door me huisarts. Inmiddels via de huisartsenpost zelf nu aan de Macrogol gezet en jeetje wat is dit fijn! Gebruik de zakjes nu 2 dagen en laat ik het zo zeggen : ik ben eindelijk leeg.. advies is dus om contact met je huisarts op te nemen, want PDS en zwangerschap is niet de beste combinatie..

2 jaar geleden

Ik heb hier ook een soort gelijke topic over geplaatst nadat ik werd afgesc ...
Heel erg bedankt voor je reactie , ik ga maandag meteen bellen

2 jaar geleden

Omeprazol!

2 jaar geleden

Hoe krijgen jullie die zakjes weg? Ik ging er al van kokhalzen voordat ik zwanger was 馃檲馃檲馃槄

2 jaar geleden

Ik heb ook heel erg veel last van mijn maag. Ik kan mij helemaal vinden in je omschrijving het idee dat er een baksteen op ligt. Alleen ik heb geen pds. Heb ook hierom geen zin om te eten.

2 jaar geleden

Reactie op Lina24

Ik heb ook heel erg veel last van mijn maag. Ik kan mij helemaal vinden in ...
vreselijk he