Goedemorgen allemaal,
Kan iemand mij misschien geruststellen?
Ik slik al een tijdje magnesium. Ik kom er net achter dat er ook 50 mg taurine en glycine in zit.. ik lees dat dit niet gebruikt mag worden als je zwanger bent. Het is relatief weinig maar alsnog schrikken. Kan dit kwaad? 😭😭
Komt vast goed! Zou er nu gewoon mee stoppen en het volgende consult bij je vk even aangeven. Maar er zijn ook mensen die redbull drinken de hele zwangerschap en daar zit ook taurine in. (Niet dat ik redbull nu aanmoedig)
Misschien toch nog even extra nakijken hoor, wellicht maak je je druk voor niks.🤷🏼♀️ Ik gebruik zakjes magnesium (MetaRelax) en daar zit ook taurine in. Deze formule is veilig voor zwangeren en ik ga er goed op.
Mja.. Dan vind ik voornamelijk reclame, en iets van het lareb wat juist het ...
Ik gebruik magnesium omdat ik erg veel last heb van onrustige benen.
Zwangeren hebben inderdaad vaak extra magnesium nodig. Magnesium is essentieel voor de ontwikkeling van de foetus en het ondersteunen van de gezondheid van de moeder. Het wordt aanbevolen dat zwangere vrouwen hun magnesiuminname bespreken met hun arts om te bepalen of ze extra supplementen nodig hebben
Yes, ik heb vandaag even navraag gedaan bij m'n diëtist. Dit blijkt inderda ...
Aah zie je wel, goed om te horen! Ik gebruik het dagelijks en heb minder last van trillende spiertjes in m’n oog en benen. Dat komt vaak door magnesiumtekort. Bananen schijnen ook erg goed te zijn!