11 Reacties

vorig jaar

Wij hadden deze voor ons zoontje en gaan hem nu natuurlijk weer uit de kast halen voor deze baby! 🤗 Wij vonden het echt een ideaal ding en ben heel blij dat we toen voor deze Maxi Cosi gegaan zijn. Makkelijk in de auto te zetten en eruit te halen en je kindje zit er prima in! 😁

vorig jaar

Wij hebben er een van Joie van baby-dump, heeft ook soown zelfde draai functie maar een stuk goedkoper, misschien ook een tip om naar te kijken

vorig jaar

Reactie op Abietje

Wij hebben er een van Joie van baby-dump, heeft ook soown zelfde draai func ...
Past die op een joolz geo3 kinderwagen?

vorig jaar

Wij hebben de coral 360, vonden we nog handiger! Dan hoef je niet perse de hele maxi cosi mee te slepen. Je kunt dan het kleinere en vooral lichtere ‚mandje‘ er uit halen. Was bij ons echt het geld waard!

vorig jaar

Wij hebben via babydump die hebben ook als t goedkoper word ergens anders dat zij de prijs aanpassen. En wij hebben echt iets van 300 euro betaald voor de autostoel en familyfix

vorig jaar

Reactie op Joleinn

Wij hebben de coral 360, vonden we nog handiger! Dan hoef je niet perse de ...
Dit was er helaas nog net niet toen we onze eerste kregen maar anders zou ik hiervoor gaan. 360 graden draaien heb ik bij een baby autostoel nooit echt een meerwaarde gevonden omdat je vaak toch de hele maxi-cosi meesjouwt zodat je ze alvast lekker warm erin kan stoppen. En met een isofix krijg je de autostoel er alsnog makkelijk vanaf. Bij een autostoel vanaf 75 cm wel voor draaibaar gegaan en zou echt niet meer anders willen.

vorig jaar

Geen echte ervaring maar dit was de autostoel waar ik in de eerste instantie voor wilde gaan. Ik heb me toch anders laten adviseren bij babypark. Eén van de grote voordelen voor mij was de ligfunctie. Nu is het zo dat bij de pebble de ligstanden komen door het inlegje van stand te veranderen. De harde buitenkant blijft hetzelfde. Op zich niet erg maar als je een wat kleinere baby hebt loop je al snel tegen het probleem aan dat het hoofdje te ver naar achter kantelt. De voordelen van de ligstand vallen dan weg. De verkoopster liet 2 andere merken zien waarbij wel de hele kuip in ligstand kon. Cybex vonden wij te zwaar. Die van Römer/dubatti (5Z2) was een stuk lichter en had naast de ligstanden en 360 base nog een extra veiligheidsmechanisme door de draagbeugel klem tegen de achterbank te zetten. Was qua prijs redelijk gelijk. Dus waarschijnlijk wordt het toch deze. Uiteindelijk zijn het allemaal hele populaire en kwalitatieve stoeltjes. Eén van de voordelen van de pebble is het uitschuif mechanische.

vorig jaar

Wij hadden deze voor ons dochtertje en pakken deze weer van zolder. Onwijs blij mee en heel tevreden over. Daarna op dezelfde isofix 360 base het vervolgstoeltje de maxi cosi pearl 360. Ook zo blij mee. Heerlijk om het stoeltje te kunnen draaien en onze dreumes, inmiddels peuter erin te zetten. Eerst achterwaarts en inmiddels voorwaarts.

vorig jaar

Zou even bij babydump kijken morgen op de website die zijn op zondag gesloten en dan kan je niet alles goed zien. De base is daar 169 euro volgens mij, en vaak heb je ook aanbiedingen van de pebble 360. Ik zelf heb de pearl 360 aangeschaft omdat deze tot 4 jaar is, maar die kan dus niet op een kinderwagen. Misschien dat ik de pebble 360 op MP ga scoren daar staan ze vaak voor een leuk prijsje incl isofix base op😇 De pebble is tot 1.5 jaar maar en dus wel heel fijn om er uit te halen en te gebruiken op een kinderwagen. Je kan dus op de 360 base alleen de pebble, coral of straks de pearl 360 versie gebruiken en vergis je niet met de pro die dus uitschuifbaar is die passen er niet op🫣

vorig jaar

Reactie op Ilona-1992

Past die op een joolz geo3 kinderwagen?
Ja zeker, zolang je de adapters hebt van de kinderwagen past die erop

vorig jaar

https://www.pinkorblue.nl/maxi-cosi-set-autostoel-pebble-360-essential-black-plus-base-familyfix-360-a443151.html Wij hebben deze gekocht! Inderdaad wel draaibaar maar niet uit de auto te schuiven, vonden wij ook niet nodig.