15 Reacties
2 jaar geleden
Ik had hetzelfde en ik ging bloed overgeven. En toch wel redelijk uitdrogen. Ik heb emesafene gehad en ik heb bijna staan huilen van opluchting.
Ik heb het sinds 2 dagen en voor het eerst weer gegeten! Wat een opluchting. En ik merk dat mijn lichaam echt moe is van weken misselijkheid en overgeven.
Als je zegt dat je niet kan functioneren, dan gewoon vragen!!
2 jaar geleden
Ahh zo jammer dat suprimal niet helpt!! Ik zou idd even huisarys bellen die hebben meerdere opties🫶🏼 hoeveel weken ben je? Gelukkig komt er ook weer een einde aan! Je kan het mama💪🏻❤️
2 jaar geleden
Reactie op vievievie
Primatour of Kruidvat eigen merk reispillen tegen autoziekte, voor werk beg ...
Primatour mag je niet gebruiken, suprimal wel.. maar daar kreeg ik dus bijwerkingen van 😭
2 jaar geleden
Reactie op jetpaardenkooper
Ahh zo jammer dat suprimal niet helpt!! Ik zou idd even huisarys bellen die ...
Ben nu 9+4! Ja dat houd ik ook in m’n hoofd & uiteindelijk is het het allemaal waard. Maar op dit moment wel even pittig 🥹 Dankje 🩷
2 jaar geleden
Hier Emesafene zetpillen. Werken redelijk… De eerste dagen werkten ze super goed, nu toch alweer minder heb ik het idee. Misschien dosering ophogen?
Heb wel veel migraine al de hele week (slik het nu anderhalve week) en dat had ik er nog niet aan gekoppeld dus weet niet of het een bijwerking daarvan kan zijn 🤕
2 jaar geleden
Primatour mag je niet gebruiken, suprimal wel.. maar daar kreeg ik dus bijw ...
Vaag, ik heb deze gebruikt, verloskundige was er ook mee akkoord, nu 12 weken zwanger en heb nergens meer last van ben ongeveer 3 weken misselijk geweest tot ik dit een paar keer heb gebruikt en het niet meer is terug gekomen

2 jaar geleden
Ik heb zelf eerst emesafene gebruikt, toen combi emesafene + metoclopramide, toen bleek dat ik door de emesafene een veel te hoge b6 had dus toen suprimal. Nu 12w4d en begonnen met ondansetron 😅