37 Reacties

vorig jaar
Had precies hetzelfde. Lag vorige week nog voor pampus te kamperen naast de wc😵💫. Heb van de huisarts meclozine voorgeschreven gekregen. Toen ik het op ging halen bij de apotheek bleek dat ik helemaal geen recept hiervoor nodig had want je kunt het zo kopen onder de naam Suprimal😅.
Maar recept of niet, het werkt voor mij echt super! Kan nu gewoon weer naar werk en dingen doen👍🏻

vorig jaar
Reactie op Mawma
Helpt het je al? Of heb je het nog niet genomen? Ben heel benieuwd, ik trek ...
Ik heb eerst suprimal gekregen en werkt binnen een uur wanneer je op de bak ligt word je meteen suf en moe maar als je bezig blijft is het fijn want de misselijkheid is wel want die overheerste gewoon mijn dag echt vervelend

vorig jaar
Reactie op Celine34
Ik ben ook super misselijk elke dag en ik kan hierdoor niet goed functioner ...
Ja ik snap jou gedachte gang zeker en zo heb ik er ook om getwijfeld maar ik heb nog een dochter van 7 die heeft anders vrij weinig aan me en ik neem aan de tijden worden luxer en slimmer dus heb het deze x tog maar geprobeerd en moet eerlijk zeggen doet me veel beter en wil je niks aan praten hoor want je moet doen waar je je goed bij voelt natuurlijk 😊

vorig jaar
Reactie op Celine34
Daarnaast zie ik ook op de site van kruidvat bij de beschrijving van suprim ...
Mijn huisarts heeft deze mij voor geschreven en denk dat bij de Kruidvat het vooral aangegeven staat voor de mensen die zelf doktertje gaan spelen maar heb met de verloskundige en huisarts erover gehad ☺️

vorig jaar
Reactie op Celine34
Daarnaast zie ik ook op de site van kruidvat bij de beschrijving van suprim ...
Je kan beter de bijsluiter lezen ipv de site van Kruidvat. In de bijsluiter staat dat je het bij zwangerschap kan gebruiken.

vorig jaar
Reactie op Mel51024
Ja ik snap jou gedachte gang zeker en zo heb ik er ook om getwijfeld maar i ...
Klopt dat snap ik, ik zat ook te denken hoe zou ik het doen als ik nog meer kinderen had het is heel zwaar. Ik ga even goed denken en misschien dat ik het toch maar ga aanschaffen want deze misselijkheid is vreselijk

vorig jaar
Overleg gehad met de verloskundige of ik suprimal kan gebruiken, dus ik heb het gekocht.
Vind het spannend om er mee te starten, ik hou niet van medicatie die je suf maakt of waarbij je ‘de controle verliest / alles waziger is in je hoofd’. Is het inderdaad zo zwaar? Of valt het jullie mee?

vorig jaar
Reactie op Maris_
Overleg gehad met de verloskundige of ik suprimal kan gebruiken, dus ik heb ...
Ik gebruik het nu al bijna 2 weken. De eerste paar dagen voelde ik me iets suffer, maar dat was na een paar dagen weg. Je mag de eerste 3 dagen ook geen auto rijden, maar daarna weer wel. Je lichaam went eraan.
Ik ben nu natuurlijk nog wel slapjes en moe, maar niet meer dan bij m'n vorige zwangerschap toen ik geen suprimal nam. Dus dat hoort ook gewoon een beetje bij zwanger zijn😅😴