13 Reacties

12 dagen geleden

jepp.... herkenbaar mijn peuter is 3 en vergt veel aandacht en energie net als de baby, als ik t kleintje neerleg begint ze binnen 5 minuten te krijsen ookal heeft ze net een schone luier,voeding, boertjes gelaten en ff met mama geknuffeld. Zonder enige buikkrampjes (heeft ze wel last van gehad de eerste week heel erg), de speen spuugt ze telkens uit dus die wilt ze niet. Pakken we haar op is ze gelijk rustig en dan is het goed pfff... In de nacht bijna hele nacht wakker(nachtbaby) ze is nu 3 weken en ik mag blij zijn als ik ander half uur kan slapen in de nacht😅

12 dagen geleden

Oef zo pittig! Ik lees mee want tot nu toe is mijn man nog thuis, maar hier dezelfde situatie. Dus benieuwd hoe jullie het doen... Ik kan alleen bedenken: Draagzak een optie? En ik heb zelf de Rockit gekocht voor aan de wagen. Ik hooooop dat dit naast draagzak onze lifesaver wordt..

12 dagen geleden

Ook heel herkenbaar! Mijn zoontje is bijna 11 weken oud en lijkt alleen maar goed te kunnen slapen als hij vastgehouden wordt. Hierdoor krijg ik niks gedaan en kan ik nauwelijks slapen, want zodra ik hem wegleg begint hij te huilen. Ik lees/hoor wel vaker ouders over dat hun kind 'maar' 3 uurtjes achter elkaar slaapt, ik ben al blij als hij een uurtje heeft geslapen..🙈

12 dagen geleden

Ja ik heb dit ook met mijn 3 weken oude baby. Hij wil alleen maar bovenop ons liggen. Zo vermoeiend 🥺.

12 dagen geleden

ja ik zit nu ook hopeloos de kinderwagen te schudden in de hoop dat ze slaapt. ik heb altijd geklaagd dat me zoontje (1e kind) zo korte slaapjes deed van 45min en nu ben ik helemaal de pineut. Me arme peuter zit maar alleen te spelen of tv te kijken zoo zielig

12 dagen geleden

Reactie op Vieve155

Oef zo pittig! Ik lees mee want tot nu toe is mijn man nog thuis, maar hier ...
Oeh ja die heb ik ook gekocht! Als ik het aanzet dan begint m’n zoontje zo hard te huilen..

12 dagen geleden

Reactie op Rosalie 🌹

Oeh ja die heb ik ook gekocht! Als ik het aanzet dan begint m’n zoontje zo ...
Ahh nee!!! En normaal wandelen met de wagen werkt wel? Ik ben benieuwd, moet hier nog binnen komen..

12 dagen geleden

Bij onze oudste zat het probleem in haar nek. Ze had een scheef geschoten nekwerveltje waardoor het pijn deed om ergens anders dan bovenop mij te slapen. Er komt met een bevalling best wat kracht op het lichaampje te staan en bij best veel kindjes komt er dan ergens spanning in het lichaam. Een kinderfysiotherapeut kan hierbij helpen (en wordt vergoed via verwijzing consultatiebureau) Ons meisje sliep daarna in jeder geval in haar bedje overdag en 's nachts. Helaas is ze wel tot een jaar hazenslaapjes blijven doen ook na een consult met slaapcoach is dit gebleven. Maar in ieder geval sliep ze 's nachts beter.

12 dagen geleden

Heel herkenbaar! Hier een tweeling van bijna 8 weken oud en een peuter van net 2.. heb hier ook handen tekort. Ik probeer me goed aan wakkertijden te houden, dat lijkt nog het best te werken.. de ene dag gaat beter als de ander en daar probeer ik maar aan vast te houden. Ik doe "dingen" savonds als m'n man thuis is of int weekend zodat ik door de weeks zo min mogelijk hoef te doen in huis.. en dus zoveel mogelijk aandacht heb voor de Kids.. dat is nu even niet anders en hopelijk werpt het straks zijn vruchten af

12 dagen geleden

Mijn dochtertje van 4 weken wil ook alleen op mij slapen. Wanneer ik haar neerleg is ze binnen 5 min weer wakker. De afgelopen 2 dagen leg ik haar op der buik neer bij het slapen, dit werkt heel goed voor haar. Ze slaapt echt uren door.

12 dagen geleden

Mss een draagzak?

11 dagen geleden

Herkenbaar.. draagzak is hier de oplossing voor nu. Met de tijd zal het beter gaan had ik met de eerste ook, maar met al een rond rennende peuter is het echt wel zwaar en onhandig soms

11 dagen geleden

Ik leg haar nu ook op de buik. Moest even over een drempel heel, maar ze slaapt daardoor iig