13 Reacties

2 jaar geleden

Ik weet niet welke kinderwagen je hebt, maar wij zaten in ongeveer dezelfde situatie en hebben een meerijdplankje van dubatti (voor de dubattiwagen dus ook). De wieltjes van deze zijn net zo breed als de wielen van de wagen waardoor je alleen iets verder naar achter loopt. Ik hoop dat die gewoon chill is, haha. Verder denk ik dat het ook baby in draagzak en peuter lopen wordt soms.

2 jaar geleden

Wij hebben Nuna Demi Grow en in die onderbak kan de oudste nog heel lang af en toe liggen. Hij is inmiddels 5 en doet het nog wel eens. Komt omdat er bij die Nuna heel veel ruimte is. Ik doe de wekelijkse boodschappen ermee ;)

2 jaar geleden

Ons dochtertje is net 3 als d'r zusje geboren wordt Wij hebben dus gekozen voor een meerijdplankje maar wel een waar ze ook op kan zitten. Van de week getest in de dierentuin met haar neefje (zij kon er dus mooi op zitten) en ze vond het geweldig. Als we wel echt een lange dag weg gaan (pretpark, dierentuin etc) dan nemen we voor haar gewoon een buggy mee omdat we dan toch met 2 zijn

2 jaar geleden

Om die reden dus toch voor de duowagen gegaan bij de tweede (schelen 2j en 1m). Het scheelt dat onze kinderwagen om te bouwen was en we de uitbreidingsset via mp konden aanschaffen. Zo'n meerijdplankje rijdt echt waardeloos. Nu komt het hier goed uit, want nu de derde en die gaat 18 maanden schelen met nummer 2.

2 jaar geleden

Hier zal het verschil straks 2 jaar en 3 maanden zijn. We gaan geen duowagen aanschaffen. We proberen eerst een meerijdplankje en als dat niet werkt en we hebben toch echt een duowagen nodig hebben dan gaan we er eentje huren. Ik vind het echt zonde om een nieuwe wagen aan te schaffen.

2 jaar geleden

We hebben een meerijdzitje aangeschaft. Ik ben benieuwd hoe ons dat gaat bevallen. We zitten hier in hetzelfde schuitje en vinden het ook zonde om een duowagen aan te schaffen.

2 jaar geleden

Wij hebben een kinderwagen die je ook voor 2 kindjes kunt gebruiken. Joolz Geo 3. Bewust gekocht bij de eerste omdat we wisten dat we kindjes redelijk kort op elkaar zouden krijgen.

2 jaar geleden

Ik heb de kinderwagen 3 in 1 van mijn zoontje die gaan we nu ook gebruiken, en zoontje kan mee met meerijdplankje. Of kleine in de draagzak en zoontje in de buggu

2 jaar geleden

Onze kindjes zullen 18 maanden verschillen. We hebben toch maar een nieuwe duowagen aangeschaft. Van het merk topmark, reed prima en helemaal niet duur. En als ik alleen met de baby ben rijd ik nog lekker met mn joolz

2 jaar geleden

Je hebt ook van die hangmatjes die je aan de wagen kunt hangen!

2 jaar geleden

Ik zag in een ander topic dit voorbij komen: https://www.justsit.nl/nl/justsit-copy.html Zelf geen ervaring mee maar lijkt mij veel fijner lopen dan zo’n meerijdplankje.

vorig jaar

Wij hebben toen de tweede kwam een just sit besteld. Fantastisch ding. Gaat wel alleen tot 15 kilo ongeveer. Nu zal de tweede 2,5 jaar zijn als de baby komt. We hebben nu een meerijd plankje. Het is even wennen maar ik vind het prima. Ze hebben zelf bedacht hun voeten in het mandje onderin te zetten zodat ze op het plankje kunnen zitten.

vorig jaar

Reactie op Fnk

Je hebt ook van die hangmatjes die je aan de wagen kunt hangen!
Ben zo benieuwd naar ervaringen met een hangmatje!