13 Reacties
19 dagen geleden
Wij zijn in de kraamweek voor het eerst een rondje gaan lopen door de stad! Is echt wat voor jezelf fijn voelt
19 dagen geleden
Na 1 week even naar de kinderboerderij en even een rondwandeling gemaakt. In de tweede week even langs mijn schoonouders en vanmiddag gaan we even boodschappen doen laagdrempelig😊 doe wat goed voelt, maar geniet van het mooie weer nu het er nog is
19 dagen geleden
Na tien dagen even lunchen in de stad. Vanaf dat moment ging ze eigenlijk overal mee naar toe.
19 dagen geleden
We zijn afgelopen week (3,5 week) met hem in de bus (15 minuten) naar de stad geweest. Daar geluncht, hem gevoerd , 2 uuwtjes door de stad gelopen en wat winkeltjes in geweest en daarna weer naar huis met de bus.
19 dagen geleden
Met 1week en 5 dagen naar m'n schoonouders geweest f1 kijken. Gister met 1week 6 dagen naar de stad geweest wezen borrelen met manlief en de kinderen. Oudste was jarig.
En morgen met 2week en 1 dag naar m'n ouders. Vanaf nu gewoon weer wat meer normale dingen ondernemen.
19 dagen geleden
Wat voor je zelf fijn voelt!
Wij gingen in de kraamweek al wandelen en kort boodschappen doen. Dit bereiden we steeds verder uit!
19 dagen geleden
Wij zijn vandaag met 3,5 week oud voor het eerst in een café koffie gaan drinken! Was echt super leuk, ik was daarna wel echt helemaal gesloopt van de prikkels dus verder niks gedaan de rest van de dag 😊
18 dagen geleden
Morgen gaan we voor het eerst weg naar mijn schoonouders. Maar ik vind het nog spannend want ik geef borstvoeding en soms zit er wel echt lang aan.
Ik zou graag wat willen kolven maar ben bang voor overproductie.
Of zou ik wat kunstvoeding meenemen? Maarja hoeveel moet ik geven. Mijn dochter weegt al 4,3kg en is 2 weken oud.
Weten jullie hier advies mee?
18 dagen geleden
Reactie op Michele2810
Morgen gaan we voor het eerst weg naar mijn schoonouders. Maar ik vind het ...
Dat is inderdaad spannend maar wel super leuk! Is er niet een kamertje waar je even lekker kan zitten ik weet zeker dat je schoonouders dat niet erg vinden.
Ikzelf kolf om de dag om hem aan een flesje ook te laten wennen en dan een borst met een draadloose kolf. Ik heb dit met behulp van een lactatiedeskundige gedaan wie weet kan zij jou daar in ondersteunen en kan je voor zulke situaties in de toekomst eventueel een voorraadje opbouwen.
Ook kan je altijd even de verloskundige bellen voor advies. Veel plezier morgen🥰
18 dagen geleden
Reactie op Duul
Dat is inderdaad spannend maar wel super leuk! Is er niet een kamertje waar ...
Dankjewel❤️, gelukkig vinden ze dat zeker niet erg.
Ik zal binnenkort het gaan bespreken met een lactatiedeskundige om binnenkort een voorraadje op te bouwen wanneer mijn vriend en ik weer zullen werken.
18 dagen geleden
Reactie op Michele2810
Morgen gaan we voor het eerst weg naar mijn schoonouders. Maar ik vind het ...
Met 1 keer afkolven zal je geen overproductie krijgen hoor. Wat je kan doen, maar dat is nu wellicht wat kortdag, is om ietwat voor een voedingsmoment af te kolven om te kijken wat zij normaal drinkt. Het is niet helemaal te vergelijken, maar ik heb het bij mijn eerste als goede indicatie gebruikt wat ik als kunstvoeding kon geven als mijn voorraadje op was of gewoon. Maar dan moet je kindje de kunstvoeding en fles wel accepteren natuurlijk.