10 Reacties

8 maanden geleden

K gebruik de lepeltjes die in van de pakketten zaten

8 maanden geleden

Jollein! Hele fijne silliconen lepeltjes, niet hard en fijne vorm ook.

8 maanden geleden

Wij hebben die van Liewood. Niet superzacht maar wel kauwbaar siliconen wat hij fijn vind haha

8 maanden geleden

Munchkin 12+ mnd bestek. Maar hij eet wel zelf daarmee. Althans ik prik/schep het erop haha

8 maanden geleden

Hier de 4+ maanden lepels van munchkin of gewoon metalen theelepels

8 maanden geleden

Reactie op LauraLove

Hier de 4+ maanden lepels van munchkin of gewoon metalen theelepels
Even ongevraagd advies: geen metalen lepels gebruiken bij een baby. Het kan de binnenkant van de mond beschadigen. Daarnaast wordt een metalen lepel steeds warmer tot heet (denk aan soep eten dat de soep eetbaar is, maar de lepel te heet geworden) OT: ik heb ook warmtelepels van een A merk (geen idee welke) die zijn van wat zachter materiaal.

8 maanden geleden

Reactie op newmommy😍

Even ongevraagd advies: geen metalen lepels gebruiken bij een baby. Het kan ...
Thanks, Wij geven de metalen lepels alleen met koude hapjes en zodat ze er niet mee gooit zoals de plastic lepels 😊

8 maanden geleden

Reactie op LauraLove

Thanks, Wij geven de metalen lepels alleen met koude hapjes en zodat ze e ...
Wat ik altijd deed en doe is 1 “gooilepel” geven en 1 die ik gebruik (vooral met spinazie…als ze dat uit de handen slaan ben je eeuwig aan het boenen). Tandvlees is echt nog te zacht voor metaal 😉

8 maanden geleden

Wij gebruiken de siliconen lepeltjes van Jollein, lijkt onze zoon erg fijn te vinden en ik heb niet het idee dat ze naar afwasmiddel ruiken of smaken. Ze zijn ook niet te groot en hebben een fijne vorm.

8 maanden geleden

Wij hebben siliconen lepeltjes van Mushie! Het ene lepeltje is dicht (voor puree) en het andere lepeltje is open (voor dikkere voeding). Deze hebben ook sensorische stippen voor doorkomende tandjes