15 Reacties
één maand geleden
Afgelopen woensdag is er een ballonnetje geplaatst bij mij. Vond het enorm spannend, zag er tegen op en vond het een akelig idee dat dit in mij zat. Achteraf gezien sta ik erg achter mijn keuze en ben ik blij met de begeleiding welke je van het ziekenhuis kreeg. Hopelijk valt de plaatsing mee voor je en heeft het het gewenste effect!
één maand geleden
Ja dinsdag worden de vliezen gebroken en heb soms lichtelijk paniek, ook mijn derde kindje en inderdaad bij de andere 2 was ik vol vertrouwen en moed en nu vind ik het enorm spannend🥲
één maand geleden
Ik ben momenteel ook zwanger van me 3e ( bijna 38 weken ) en kijk onwijs tegen de bevalling op! Bij elk pijntje heb ik lichte paniek of het gaat beginnen 😣
één maand geleden
Ik word morgen ook geholpen dmv een ballon. Krijg het ook spaans benauwd ineens nu het dichterbij komt 😵
één maand geleden
Reactie op Zwaan97
Ballonnetje zit erin! Viel me reuze mee.. nu lekker thuis afwachten🥰
Wat fijn dat je lekker naar huis mag! De laatste loodjes… 🍀
één maand geleden
Reactie op Janneke_
Gefeliciteerd! Alles goed met jullie?
Dankjewel! Het was toch wel een pittige bevalling. Ze had een te laag geboortegewicht zoals voorspeld, dus ze ligt sinds vandaag toch aan een infuusje op de neonatologie ivm te lage glucose. Verder had ik een fluxus vanwege placenta die er niet uit kwam en op de OK eruit gehaald moest worden, dus mijn ijzer is erg laag (twee keer flauwgevallen ook😅) maar dat heeft gelukkig niks met de inleiding zelf te maken. Ben dolblij dat ik vaginaal ben kunnen bevallen want achteraf hoorde ik dat ze een sterrenkijker was en daarom moest ik ook zo lang (1,5u) persen. Maar het is het echt allemaal waard geweest natuurlijk. We zijn dolverliefd🥰
één maand geleden
Ik moet me vanmiddag melden. Het is ook mijn derde en mijn tweede inleiding. Herken je bericht heel erg. En kijk inderdaad erg op tegen de ballon.