7 Reacties

één maand geleden

Ik heb er voor gekozen om mix te geven, echter na drie dagen was ik mentaal echr gesloopt door het kolven (heb al een peuter rondlopen). Ik ben toen na een week overgestapt op volledig kunstvoeding. Mijn eerste heeft ook kunstvoeding gehad en is niks te kort gekomen! Groeit als een beer👌🏼

één maand geleden

Ik ga combi met kunst geven. Heb een dreume van 14 maanden die ook lang dronk. Dat heeft mij mentaal en fysiek moe gemaakt. Want heb nu een baby van 4 dagen. Overdag kan papa op de baby passen en flesje geven. En ik ‘s nachts bv.

één maand geleden

Ik ben van plan gelijk kunstvoeding te geven. Bij mijn eerste mentaal en fysiek gebroken geweestz ivm ingetrokken tepels en dus erg moeizame tijd. 2x achter elkaar een borstontsteking gehad, kloven tot aan bloedens toe en van alles geprobeerd, inclusief lactatiekundige laten komen etc. Hierdoor een heftige kraamperiode gehad. 3 weken combi toen kunnen geven (heb toen gekolfd). Dit keer dus gekozen voor kunstvoeding.

één maand geleden

Dit wordt mijn eerste kindje, dus ik heb nog geen ervaring hiermee. Ik ben van plan om de eerste paar weken borstvoeding te geven als dit lukt, maar als ik merk dat dit mentaal en fysiek slopend is stap ik gewoon over naar kunstvoeding.

één maand geleden

Ik ga gelijk kunstvoeding geven! Ben dan wel geen moslim maar snap ook niet wat dat ermee te maken heeft?😄

één maand geleden

Reactie op Krissies

Ik ga gelijk kunstvoeding geven! Ben dan wel geen moslim maar snap ook niet ...
Als moslim hebben kinderen recht op twee jaar borstvoeding, maar dit is niet verplicht. Als je gezond bent en geen andere redenen hebt om geen borstvoeding te geven, is het geven van borstvoeding zeer voordelig voor zowel jou als je baby.