9 Reacties

22 dagen geleden

Voor een (paar) keer zal dat geen kwaad kunnen, proberen niet te dicht bij een box te gaan zitten :)

22 dagen geleden

Gehoor is nog niet ontwikkeld denk dat het wel kan hoor!

22 dagen geleden

Bij de mask zit je toch in publiek en niet dicht bij de boksen ?

22 dagen geleden

Reactie op cyrelleee

Bij de mask zit je toch in publiek en niet dicht bij de boksen ?
Weet ik niet, we zitten wel vrij vooraan (rij 10).

22 dagen geleden

Ik ben afgelopen zondag met bijna 17 weken naar de Ziggo Dome geweest . Kan geen kwaad (:

22 dagen geleden

In de podcast van 24 baby maken ze de vergelijking met zangeressen die zwanger zijn en ook gewoon blijven optreden; kan geen kwaad!

21 dagen geleden

Dat is toevallig, ik ga zaterdag ook naar de masked singer live! Had er eigenlijk tot nu nog niet bij stilgestaan, maar denk dat het wel losloopt. Ik verwacht ook geen urenlang een dreunende bas, hooguit wat geschreeuw van Ruben Nikolai😆. Ben nu 19 weken.

20 dagen geleden

Geen probleem! Ik ben zelf bij mijn vorige zwangerschap ook nog naar festivals gegaan, en tuurlijk let je er dan op dat je niet vooraan bij de boxen gaat staan oid, en lichamelijk pas je je wat meer aan. Maar het kan echt geen kwaad. Met deze zwangerschap heb ik ook een aantal dingen nog gepland, en los van dat ik het fysiek wat rustiger aan doe en sowieso een beetje achteraan sta (vind ik sowieso prettiger dan zo dicht op elkaar), kan het echt geen kwaad. Destijds ook besproken met verloskundige.

20 dagen geleden

Reactie op NH86

Geen probleem! Ik ben zelf bij mijn vorige zwangerschap ook nog naar festiv ...
Dus lekker gaan genieten! Dagjes weg zorgt ook voor ontspanning. Veel plezier alvast :)