34 Reacties
茅茅n maand geleden
Ohhh Pleun heel leuk!! Love it! En jullie moeten het mooi vinden anderen wennen er wel aan zo niet jammer joh!
茅茅n maand geleden
Als ik je bericht lees dan ben je er volgens mij al uit toch. Pleun!
En jammer voor de anderen, ze wennen er vanzelf aan 馃槉
茅茅n maand geleden
Als ik je bericht zo lees zou ik ook sowieso voor Pleun gaan!
Boeiend wat andere er van denken of vinden, jullie vinden hem leuk en hij past bij jullie daar gaat het toch om!
Ik vind zelf Pleun ook leuker dan Livia! Lievia zou ik niet zo schrijven dat gaat sowieso altijd fout in de toekomst haha.
茅茅n maand geleden
Als ik dit lees en het bij jullie past zou ik voor Pleun gaan 鈽猴笍 iedereen heeft positieve/negatieve meningen over elke naam, dus daar moet je echt niet op letten. Zelf vind ik Livia wel mooi, maar wel erg populair (zijn toevallig in mijn omgeving 3x Livia鈥檚 geboren afgelopen tijd) 馃槄
茅茅n maand geleden
Dankjewel voor jullie reacties, leuk om te lezen! 馃グ
Mijn vriend kwam meteen toen we wisten dat het een meisje werd met Pleun, ik was nog een beetje van mwaa. Maar op een of andere manier ben ik er helemaal aan gewend geraakt, en steeds leuker gaan vinden 馃槉
Ik wilde eerder Livia, vinden we beiden ook heel leuk en lief maar t verdween wat meer naar de achtergrond. Ook qua uitspraak meer twijfel (die i of ie) Maar nu we naar de eindstreep gaan, ga ik natuurlijk toch weer wat twijfelen haha, zoals aan alles 馃槀
茅茅n maand geleden
Het klinkt alsof je vooral verder zoekt dan Pleun om de rest van de wereld tevreden te stellen... Niet vanwege eigen twijfels.
Ook niet iedereen zal Livia een leuke naam vinden... Misschien meer mensen gezien hij nu zo populair is. Maar tegelijkertijd maakt die populariteit ook dat je er juist over twijfelt.
Ik zou voor dan voor Pleun gaan. Zeker omdat je zegt dat het het meest bij jullie past.