34 Reacties

2 maanden geleden

Livia

2 maanden geleden

Pleun 🌸

2 maanden geleden

Ik vind ze allebei leuk! 🎀 Misschien op het moment zelf kiezen? Toen ik onze zoon zag moest ik ook uit 4 namen kiezen. Het was voor mij echt een Nathan 🤎

2 maanden geleden

Livia! Maar ben bevooroordeeld want heb er hier thuis eentje rondlopen. Zou zo weer voor de naam kiezen, ondanks de populariteit. In mijn omgeving overigens nog geen andere Livia tegen gekomen. En altijd positieve reacties op de naam! Wij spreken het uit als Lievia, en daar is eigenlijk nog nooit een verkeerde uitspraak of vraag over gekomen. Anderzijds, als Pleun voor jullie voelt als dé naam moet je dat natuurlijk gewoon doen en niets aantrekken van wat anderen ervan zouden kunnen vinden

2 maanden geleden

Je zou ook kunnen gaan voor Liva in plaats van Livia 😉 Minder populair en ook een hele mooie naam, goed ik ben ook bevooroordeeld want mijn dochter van 2 heet Liva 🤭

2 maanden geleden

Pleun!

2 maanden geleden

Livia! 😍🌸

2 maanden geleden

Ik vind Pleun echt heel leuk! Heeft iets “eigens”, ik vind Livia veel meer een naam die nu hip en leuk is en over tijdje niet meer, en ik hoor hem ook vaak inderdaad.. (houd ik persoonlijk zelf niet van ) maar succes ! 😉

één maand geleden

🤗

één maand geleden

Nou ik ben 41 weken en nog steeds zijn we er niet uit. Ik zou voor Livia😍❤️

één maand geleden

Livia

één maand geleden

‘Echter vind niet iedereen deze naam wat’ gelukkig geldt dat ook voor Livia en elke andere naam!!😂😂 Dus doe gewoon je eerste keus

één maand geleden

Reactie op Krissies

‘Echter vind niet iedereen deze naam wat’ gelukkig geldt dat ook voor Livia ...
Haha jaaa! Ze is inmiddels alweer 12 daagjes oud en bij onze eerste keus gebleven 🤗