6 Reacties

5 dagen geleden

Hun eerste dutje is altijd het kortste geweest. Die wil ik dis afbouwen en hun tweede dutje naar voren schuiven. Dat is mijn idee maar ik weet niet of zij het ermee eens zijn. 😅

5 dagen geleden

Hier gaat de kleine man sinds een tijdje om 11:00/11:15 naar bed en slaapt dan tot 13:30/13:45 en dan zou ik het precies moeten halen..

5 dagen geleden

11.00 broodje eten en daarna op bed. Hebben ze hun buikje vol en slapen ze vaak beter en langer is mijn ervaring. Dan red je het makkelijk op tijd bij school te zijn ;)

5 dagen geleden

Reactie op RobinB122

11.00 broodje eten en daarna op bed. Hebben ze hun buikje vol en slapen ze ...
Dit zou ik ook doen, en dan desnoods als je terugkomt van de oudste ophalen een groter tussendoortje als ze grote trek hebben.

5 dagen geleden

Hier moeten we om 14:00 de deur uit ivm school. Dus dat scheelt niet heel veel. Wij gaan rond 11:00-11:15 brood eten. Zodat hij niet wakker wordt van de honger. Daarna 11:30 naar bed en dan wordt ie rond half 2 wakker.

2 dagen geleden

Hier 1 dutje. Meestal rond half 12 lunch, dan 12 uur naar bed en om half 2 is die dan al wakker. Maar hij is geen slaper overdag. Je kunt ook een boterham voor het slapen geven en dan na ophalen uit school weer wat eten? Dan verdeel je de lunch :)?