39 Reacties

één maand geleden

Een vriendin van mij moest naar huis, ik moest blijven bij mijn ziekenhuis. Denk dat het dus verschilt per ziekenhuis. Misschien kan je ze nog bereiken en het even navragen. Mocht je dus moeten blijven moet je ook alles al meenemen, dus misschien wel handig als je het weet

één maand geleden

Reactie op Doortje123

Een vriendin van mij moest naar huis, ik moest blijven bij mijn ziekenhuis. ...
Ja ik neem sowieso alles mee! Thanks voor je antwoord ☺️

één maand geleden

Ik heb vanochtend mijn ballon laten plaatsen en ben nu lekker thuis! Morgen 0530 uur moet ik bellen, om te vragen hoelaat ik mij moet melden

één maand geleden

Wij moesten zelfs naar huis. Maar vonden het wel fijn hoor, ik had veel pijn(is per persoon afhankelijk) en was wel fijn dat thuis in mijn eigen omgeving te zijn. Maar mocht je al voldoende ontsluiting hebben houden ze je daar.

één maand geleden

Wisselt ook heel erg per ziekenhuis/verloskundige. Bij de eerste werd einde middag ballon geplaatst en daarna naar huis. Volgende ochtend kwam de verloskundige thuis controleren en de vliezen breken! Ik wou zelf ook graag thuis bevallen, uiteindelijk zette het niet door! Dus s’avonds laat alsnog naar het ziekenhuis voor weeën opwekkers. Mocht het deze keer weer een inleiding worden, dan breng ik mijn dochter op tijd naar opa en oma! Haar de hele dag eromheen lijkt mij juist niks. 🙈

één maand geleden

Ik mocht gisteren na de ballon plaatsen naar huis. Gisteren avond is die eruit gevallen en ga zo bellen of er plek os

één maand geleden

Ik mocht (moest) ook gewoon naar huis! Wel na een goed ctg filmpje

één maand geleden

Ballon zit er in, mag lekker naar huis ☺️

één maand geleden

Reactie op Zwaan97

Ik mocht gisteren na de ballon plaatsen naar huis. Gisteren avond is die er ...
En? 😄

één maand geleden

Hoe is het verder gegaan? Ik krijg woensdag een ballon?

één maand geleden

Reactie op marije20242024

Hoe is het verder gegaan? Ik krijg woensdag een ballon?
Bij mij hebben ze hem vanmorgen geplaatst om 09:30. Heb regelmatig harde buiken, hij zit er nog in 😄

één maand geleden

Reactie op baby2onthewayy

En? 😄
Hij is geboren! Binnen 6 uurtjes

één maand geleden

Reactie op Zwaan97

Hij is geboren! Binnen 6 uurtjes
😍😍😍 wat fijn om te horen! Geniet er van mama 💙

één maand geleden

Reactie op baby2onthewayy

Bij mij hebben ze hem vanmorgen geplaatst om 09:30. Heb regelmatig harde bu ...
Aah ok! Kun je er ook al echte weeën enz van krijgen? En moet je dan naar ziekenhuis?

één maand geleden

Bij mij werd vorige week dinsdag t ballonnetje geplaatst, die viel er woensdagochtend om 6u uit (moesten sowieso om half 7 naar t zh) in het zh had ik 3 a 4 cm ontsluiting (weinig van gemerkt) rond half 9 startte ze al met weeenopwekkers en om 16.45u is ons meisje geboren🥹

één maand geleden

Reactie op Milou1210

Bij mij werd vorige week dinsdag t ballonnetje geplaatst, die viel er woens ...
Waren die weeopwekkers te doen? Daar zie ik meest tegen op. Bij 1e kindje enorme weeenstorm door gehad. Dus ik hoop dat het vanzelf op gang komt en dat ik mag wachten

één maand geleden

Aah ok! Kun je er ook al echte weeën enz van krijgen? En moet je dan naar z ...
Schijnt een kleine kans te zijn dat het door een ballon komt. Als de weeen beginnen moet ik wel naar het ziekenhuis toe

één maand geleden

Waren die weeopwekkers te doen? Daar zie ik meest tegen op. Bij 1e kindje e ...
Wil je een eerlijk antwoord? Hihi. Ik reageerde al heeel snel op de laagste stand en voor ik het wist zat ik in een enorme rugweeenstorm 🤣 en ik bleef hangen op evenveel cms dan dat ik sochtends binnenkwam De kleine ging hier ook niet heel lekker op. Heb na 3,5u een ruggenprik gevraagd, drie kwartier na het zetten kwamen de meten en had ik ineens 10cm! Waarschijnlijk door de ontspanning, vanaf toen was t allemaal zo relax. Moest wel persen zonder weeen te voelen, maar ook dat ging gewoon (en zonder kleerscheuren vanaf gekomen 😱) We hebben zelfs staan lachen en grapjes staan maken tijdens deze fase. Heel ontspannen. Het was mijn eerste en ik kijk uiteindelijk heel positief erop terug. Dankzij de ruggenprik wel 😂

één maand geleden

Hoe is het met jullie? Bij mij is eergisteren de ballon geplaatst, vanmorgen weer naar huis gestuurd met ballon nog. Ik had genoeg ontsluiting maar ze wilde toch kijken of er iets meer bij zou kunnen komen

één maand geleden

Waren die weeopwekkers te doen? Daar zie ik meest tegen op. Bij 1e kindje e ...
Ik vond de opwekkers echt niet fijn, hoe hoger hoe intenser.. ze zetten hem niet zomaar meer omlaag (logisch)