25 Reacties

één maand geleden

Een babynestje bij het hoofdeinde? Dat heeft bij ons geholpen. En na elke fles toch even haar eigen bed proberen. Onze docht err is nu 7 weken maar slaapt nu vrijwel de hele nacht in haar bed

één maand geleden

Met de eerste deden wij het aankleedkussen bij hoofdeind in het midden, daar sliep die heel goed. De tweede slaapt graag op de borst, in die ook voedingskussen om ons heen etc

één maand geleden

Oh heel erg herkenbaar probleem. Mijn baby van 2 weken oud slaapt overdag wel maar in de avond beginnen de krampen en de hele nacht gaag dat door. Zodra ik haar terug in bed leg begint ze te huilen. Mijn man en ik wisselen elkaar af beneden, maar ik ben ook zooo intens moe. Ook omdat ik nog een zoontje van 3 heb. Pff pittig deze eerste weken weer. Kon je zelf maar even aan de oplader he... sterkte allemaal!! En onthoud, het wordt echt beter, je eerste maanden zijn gewoon pittig en daar moet je doorheen...

één maand geleden

Reactie op Doryy

Oh heel erg herkenbaar probleem. Mijn baby van 2 weken oud slaapt overdag ...
Echt he! Vraag me soms af hoe ga ik dit doen als mijn partner weer gaat werken. Het gaat hier gelukkig wel wat beter! 🤞🏼🍀 hopelijk houden we dit vast

één maand geleden

Ik heb precies tzelfde met mijn dochter.. tot nu toe nog geen oplossing gevonden dat werkt voor haar helaas