Afgelopen nacht was het best pittig. Beide erg moe en ik kreeg weer een opleving dus partner laten slapen. Alleen wilde ons meisje van twee weken niet echt in slaap vallen… Voeding had ze al gehad en ze pakte niet meer iets uit de fles na een aantal keren proberen. Speentje laat ze ook uit de mond vallen, omdat ze zo beweeglijk met haar hoofdje heen en weer gaat. Ook haar armen en benen gaan van hot naar her. Is dit een goed tijdstip om een puckababy aan te schaffen?
Onze dochter is 5 weken oud en ik heb hetzelfde probleem. Ik heb nu via een website 2de hands 1tje besteld om te kunnen testen of het iets is voor onze kleine meid. Mijn zusje had via daar ook puckababy gekocht voor haar dochter en het bevalt haar goed.
Wij hebben een ergopouch gehaald en sindsdien zoooveel verschil. Hij slaapt nu zelfs door tijdens het verschonen omdat je bij deze ook de rits van onder een stuk open kan maken. Daardoor kan hij met verschonen zichzelf ook niet wakker slaan
Zelfde probleem hier. We hebben een slaapzak geprobeerd maar dat beviel totaal niet voor meneer. Heel de buurt heeft het gehoord 😵💫
Iemand andere tips?
Ik gebruik ook de puckababy. Ik geef eerst iets meer dan de helft van de fles, pak hem in en geef dan de rest omdat hij anders het verschrikkelijk vind om erin te gaan. Maar op deze manier vind hij alles prima en slaapt hij snel.
Ons zoontje vind de puck a baby vreselijk. Heb nu een love to dream gekocht via vinted om te proberen, kijken of hij hiermee zichzelf niet wakker maait maar wel z’n armen nog wat kan bewegen