10 Reacties

één maand geleden

Onze dochter is 5 weken oud en ik heb hetzelfde probleem. Ik heb nu via een website 2de hands 1tje besteld om te kunnen testen of het iets is voor onze kleine meid. Mijn zusje had via daar ook puckababy gekocht voor haar dochter en het bevalt haar goed.

één maand geleden

Wij gebruiken de puckababy piep vanaf zijn geboorte en slaap goed op.

één maand geleden

Ons mannetje van 10 dagen heeft afgelopen nacht voor het eerst in de puckababy piep geslapen en dit was heerlijk.

één maand geleden

Wij hebben een ergopouch gehaald en sindsdien zoooveel verschil. Hij slaapt nu zelfs door tijdens het verschonen omdat je bij deze ook de rits van onder een stuk open kan maken. Daardoor kan hij met verschonen zichzelf ook niet wakker slaan

één maand geleden

Inbakeren is hier ook the way to go :-) Erg fan van puckababy en ergopouch!

één maand geleden

Zelfde probleem hier. We hebben een slaapzak geprobeerd maar dat beviel totaal niet voor meneer. Heel de buurt heeft het gehoord 😵‍💫 Iemand andere tips?

één maand geleden

Hier werkt de puckababy perfect!

één maand geleden

Ik gebruik ook de puckababy. Ik geef eerst iets meer dan de helft van de fles, pak hem in en geef dan de rest omdat hij anders het verschrikkelijk vind om erin te gaan. Maar op deze manier vind hij alles prima en slaapt hij snel.

één maand geleden

Dankjewel voor jullie reacties! We hebben meteen de ergo pouch besteld!

één maand geleden

Ons zoontje vind de puck a baby vreselijk. Heb nu een love to dream gekocht via vinted om te proberen, kijken of hij hiermee zichzelf niet wakker maait maar wel z’n armen nog wat kan bewegen