3 Reacties
21 dagen geleden
Lieve mama,
Wat ontzettend vervelend dat dit zo gegaan is en dat je op zo'n manier toegesproken bent door die vriendin. Persoonlijk zou ik niet meer op die vriendin reageren en ook niet op je moeder. Die twee zoeken het maar uit. Lief dat je vader dat nog heeft kunnen regelen! Het is zeker jammer dat het wat later is dan wat je voor ogen had, maar je kan in ieder geval wel nog mooie foto's krijgen terwijl je baby ietsje ouder is, maar wel nog klein.
Ik snap je frustratie! Ik kan letterlijk alleen maar onaardige reacties in mijn hoofd op voelen komen richting je moeder en haar vriendin, dus zou ik gewoon niet meer reageren.
21 dagen geleden
Jeetje wat een situatie! Ik snap echt je frustratie, helemaal omdat je zelf ook al iemand had geregeld en die hebt afgezegd. De reactie van haar vriendin is ook alles behalve professioneel, zonde allemaal zeg. Gelukkig heb je een nieuwe shoot gepland, nu je kindje nog steeds klein is. Hopelijk worden die foto's wel naar verwachting
21 dagen geleden
Ben ook echt heel blij dat er nog iemand foto’s komt maken. Het moment krijgen we niet meer terug, dus we kunnen er maar beter het beste van maken.
In mijn hoofd heb ik ook 100 boze dingen die ik kan sturen, maar inderdaad beter om het niet te doen. Daar los ik ook niks mee op.
Heb alleen echt geen zin om mijn moeder onder ogen te komen, dan ga ik echt dingen zeggen die ik beter niet kan zeggen.