8 Reacties

13 dagen geleden

Ik herken dit! Wij hebben haar tussenin gelegd in een nestje. Dan sliep ze de hele nacht door. Nu weer opbouwen in de cosleeper

13 dagen geleden

Reactie op Zoemachiels_

Ik herken dit! Wij hebben haar tussenin gelegd in een nestje. Dan sliep ze ...
Ik durf dit niet, puur omdat ik zelf ook een onrustige slaper ben.( slaan schoppen en soms zelfs me kussen weg duwen)

13 dagen geleden

Reactie op jamiekiki

Ik durf dit niet, puur omdat ik zelf ook een onrustige slaper ben.( slaan s ...
Dat snap ik! Ik zelf ben ook een onrustige slaper maar ik slaap er zo op dat ze naast me ligt dat ik soms ga slapen en 5 uur later wakker word in PRECIES dezelfde houding😂 ons nestje heeft ook hele opstaande randen dus wij kunnen ook met geen mogelijkheid op haar rollen of iets dergelijks. Een vriendin van mij had dit probleem ook en inderdaad nestje tussenin en meneer sliep… helaas de enige tip die ik heb voor je. Ik snap dat je het niet prettig vind!

13 dagen geleden

Misschien doe je het al, maar even wachten tot ze 15-20 minuten slaapt voor je haar weglegt. Werkte bij onze oudste in ieder geval. Dan zitten ze in een diepere slaap fase

13 dagen geleden

Reactie op Toepies

Misschien doe je het al, maar even wachten tot ze 15-20 minuten slaapt voor ...
Ook dit werkt niet, ze word al wakker als ik aan het in bed leggen denk.

13 dagen geleden

Bij ons werkt de Moonie heel goed. Ze slaapt er heel goed mee. En wellicht even langs haar blijven en troosten, tot dat je baby rustig is.

13 dagen geleden

Hier precies zo, wij hebben uit wanhoop het boxkleed in de wieg gelegd en nu slaapt hij er weer in 😅 Ik sliep idd ook al op de bank omdat hij alleen maar in de box sliep en mijn vriend sinds vorige week ook weer aan het werk